۷ سال پیش

فراخوان‌های جذب هیات علمی سال ۹۴ تا پایان خرداد تعیین تکلیف می‌شوند
اطلاعات بیشتر

تعیین تکلیف فراخوان‌های جذب هیات علمی سال 94 تا پایان خرداد

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


دکتر علی‌رضا وحیدی رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تعیین تکلیف فراخوان‌های سال 94 جذب و بورس اعضای هیات علمی، تا پایان خرداد خبر داد.
دکتر علی‌رضا وحیدی رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «آخرین فراخوان جذب اعضای هیات علمی، فراخوان دوم سال 94 بود که از تاریخ 5 دی شروع شد که این فرآیند جذب و بورس در هیات‌های اجرایی جذب استان‌ها در حال بررسی است.»
او گفت: «امیدواریم تا 31 خرداد همه این موارد به اتمام برسند و جذبی که مدنظر بوده در مورد اعضای هیات علمی صورت گیرد.»
وحیدی گفت: «فراخوان دیگر جذب و بورس اعضای هیات علمی در شهریور سال 95 است که کارهای مقدماتی آن در حال انجام است.»
رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «بنابراین در سال 95 دو فراخوان داریم. فراخوان اول در شهوریو و فراخوان دوم در بهمن انجام می‌شود.»

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=613909
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد