۷ سال پیش

فرماندار درمیان: ایجاد اشتغال اولویت نخست شهرستان است
اطلاعات بیشتر

 

 فرماندار درمیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال اولویت نخست شهرستان است، گفت: باید از ظرفیت منطقه برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


محمد بشیری زاده عصر روز شنبه در جلسه بررسی و تصویب طرح ایجاد قطب صنایع تبدیلی محصول استراتژیک زرشک درمیان ، افزود: این شهرستان قطب تولید زرشک است، باید در سال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل، برای ایجاد اشتغال در راستای فرآوری محصولات کشاورزی اقدام کرد.
وی بیان کرد: در شهرستان برای ایجاد اشتغال تسهیلات بدون کارمزد توسط دولت پرداخت می شود، ایجاد اشتغال نیازمند حرکت جهادی است.
وی عنوان کرد: برای رفاه روستائیان زیرساخت های خوبی در شهرستان ایجاد شده است، در هفته دولت ۷۳۰ میلیارد ریال طرح عمرانی افتتاح شد.
وی با اشاره به اینکه بیشترین همدلی بین مسئولان شهرستان وجود دارد، تاکید کرد: تمام اقدامات با همدلی در راستای توسعه شهرستان انجام می شود.
به گزارش ایرنا، بشیری زاده با بیان اینکه هم اکنون آبرسانی به ۱۳ روستا از محل صندوق توسعه ملی در دستور کار قرار دارد، اظهارکرد: در زمینه محرومیت زدایی و گاز رسانی به روستاها اقدامات خوبی در حال انجام است.
وی افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس، اداره جنگ را بر عهده داشته و امروز در جبهه اقتصادی نیز خدمات خوبی ارائه می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درمیان هم گفت: این شهرستان سابقه بسیار درخشانی در پیروزی انقلاب اسلامی دارد و ۱۸۱شهید تقدیم انقلاب کرده است.
به گفته سرگرد حسین خدادادی درمیان، شرقی ترین شهرستان خراسان جنوبی است که دارای ۵۵ هزار نفر جمعیت و ۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان است.
وی اضافه کرد: این شهرستان با ترکیب مذهبی از امن ترین شهرستان های خراسان جنوبی است.
به گفته وی این شهرستان از نظر زیرساخت در بخش صنایع تبدیلی برای محصول استراتژیک شهرستان (زرشک) محروم است.
وی با بیان اینکه با توجه به خشکسالی های اخیر تنها منبع درآمد کشاورزان، محصول زرشک است، افزود: سطح زیر کشت محصول زرشک شهرستان دو هزار و ۵۴۱ هکتار است، ۱۰۰ خانوار در این زمینه فعالیت دارند.
به گفته وی ۱۰۰ کارخانه خرد فرآوری و بسته بندی زرشک با اشتغال ۳۰۰ نفر در شهرستان وجود دارد.
وی بیان کرد: آفت زنگ زرشک درختان زیادی را آلوده کرده است، در صورت نبود مقابله جدی، بسیاری از درختان سالم نیز آلوده می شوند.
به گزارش ایرنا، خدادادی عنوان کرد: مردم توان پرداخت تسهیلات با نرخ بالا را ندارند، باید تسهیلات با بهره پایین به مردم پرداخت شود.
وی نبود باجه بانک مهر اقتصاد در شهرستان را از جمله مشکلاتی دانست که باعث مشکلاتی برای مردم در دریافت تسهیلات شده است.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و ۷۹۷ کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول۷۰ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=663117
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد