۷ سال پیش

فرهنگیان نسبت به مطالبات خود نگران هستند

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلام دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: سیاسی کاری‌ در آموزش و پرورش، انتصاب‌های غیر قابل توجیه، عزل و نصب‌های عمدتاً سیاسی و بی توجهی به مطالبات فرهنگیان از عوامل استیضاح است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی و نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اعلام اینکه از استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش است، اظهار داشت: بی توجهی به مطالبات و حقوق حقه فرهنگیان یکی از مهمترین عوامل استیضاح است.
وی افزود: فرهنگیان نسبت به مطالبات و حقوقشان نگران هستند و بر مطالباتشان تأکید دارند که متأسفانه کاری انجام نشده است.
آزادی‌خواه به دلایل مهم دیگر برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش اشاره و خاطرنشان کرد: انتصاب‌های غیر قابل توجیه افراد بی تجربه در استا‌ن‌ها یکی از معضلات آموزش و پرورش است؛ همچنین اوج سیاسی کاری‌ها در این وزارتخانه در این مدت انجام شده است و عزل و نصب‌ها عمدتاً مبتنی بر نگاه‌های سیاسی و افراطی بوده و مشکلات حاشیه‌ای را ایجاد کرده است؛ بی توجهی در مصداق‌های بارز و مطالبات مردم در حوزه آموزش و پرورش از دیگر موارد مهم مربوط به استیضاح است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که «موارد مطرح شده مربوط به مراجعات حوزه انتخابیه شماست؟»، تصریح کرد: دقیقاً مصادیق بسیاری در خصوص این موارد وجود دارد.
وی افزود: استفاده از یک نفر در پست‌های حساس با وجود اینکه افراد بسیار زیادی متقاضی شغل در کشور هستند و دو شغله بودن یک توهین به شخصیت متقاضیان شغل محسوب می‌شود.
آزادی‌خواه در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه «آیا موارد مطرح شده را قبلاً به وزارت آموزش و پرورش تذکر داده‌اید؟»، گفت: بله، این موارد را به معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش شفاهی و کتبی تذکر داده‌ایم، اما ترتیب اثری داده نشد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری ۱۰۰ درصدی استیضاح تأکید و بر عدم پس گرفتن امضای خود اصرار کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=651146
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد