۷ سال پیش

قانون استخدام جانبازان و خانواده شهدا در آموزش و پرورش اجرا می شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اجرای قانون استخدام جانبازان و خانواده شهدا در آموزش و پرورش

جهت مشاهده صفحه اصلی اخبار استخدام فرزندان شاهد و جانباز کلیک کنید


 با اجرای قانون استخدام سهیمه 25 درصدی جانبازان و خانواده شهدا براس استخدام امسال 5 هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاربری در بخش مشکلات مردم نوشته است:" در بحث قانون استخدامی ۲۵ درصد جانبازان و خانواده شهدا در آموزش و پرورش این موضوع، چقدر اجرایی شده است؟

در این باره محمد حسين كفراشی مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش پاسخ داد: ما موظف به اجرای تمامی قوانین هستیم و باید شرایط اجرای آن را در وزارت خانه ایجاد کنیم و وحدت رویه در استان‌ها ایجاد شود. یکی از این‌ها همین قانون ۲۵ درصد است که ماده بیست و یک قانون جامع ایثارگری است و امسال پنج هزار استخدام داشتیم.
او با بیان اینکه این رقم بیش از ۲۵ درصد است یعنی در واقع یکی از کارهای مثبت معاونت توسعه و مدیریت انجام داد ادامه داد: این بود که از سهمیه پیش بینی شده فرا‌تر استخدام کردیم و حتی در بحث ماده پنجاه و یک قانون جامع ایثارگری که می‌گوید باید آموزش و پرورش بیست و پنج درصد، حداقل حقوق ایثارگران را افزایش دهد، گله‌ها و شکایاتی مطرح شده که آن هم به خاطر مشکلات فی ما بین وزارت خانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بود که انشااله امیدواریم هر چه زود‌تر حل شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=608467
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد