۸ سال پیش

قانون کار مانع اشتغال نیست!
No Image

قانون کار مانع اشتغال نیست!

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

یک مقام مسوول کارگری با بیان اینکه قانون کار مانع اشتغال نیست، گفت: تمام دستگاهها و سازمانها باید در یک فضای تعاملی و با عمل به قانون، در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


داوود امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ابراز عقیده کرد و گفت: تعبیر امسال مقام معظم رهبری از این جهت قابل تقدیر است که اگر نامگذاری‌های سالهای گذشته در حد شعار باقی می‌ماند ولی امسال ایشان بحث اقدام و عمل را هم مطرح کرده‌اند تا موضوع از حالت شعار خارج و به عمل منجر شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اگر سیاستهای اقتصاد مقاومتی که از سوی ایشان ابلاغ شده اجرایی شود در تمام رئوس و ارکان اقتصاد و حتی زیرشاخه‌های آن به لحاظ فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.

دبیرکانون شورای اسلامی کار خراسان شمالی با اشاره به بند 3 سیاستهای اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در این بند بر بنیه و توان داخلی و محور قراردادن رشد بهره‌وری در اقتصاد با تقویت عوامل تولید، توانمندسازی نیروی کار و تقویت رقابت‌پذیری اقتصاد تاکید شده است لذا باید تلاش کرد با عمل به همه مواد قانونی اقتصاد مقاومتی به مرحله اجرا درآید.

امیری خاطرنشان کرد: باید از طرح مسایلی نظیر اینکه قانون کار مانع اشتغال است عبور کنیم و در یک فضای تعاملی با عمل به قانون، ابعاد اجرای اقتصاد مقاومتی را ترسیم و پیاده سازی کنیم.

این مقام مسوول کارگری با بیان اینکه دولت یازدهم تمام اهتمام خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری به کار گرفته است، افزود: تمام دستگاهها، سازمانها و وزارتخانه‌ها باید با همدلی و همکاری یکدیگر به اقتصاد مقاومتی جنبه تحقق ببخشند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: بدهی‌ پیمانکاران در اسرع وقت پرداخت شود تا پروژه‌های متوقف شده به جریان بیفتد و نیروهای بیکار مجدد به خدمت گرفته شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=571868
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد