۷ سال پیش

قوانین کار برای حمایت از بخش خصوصی اصلاح می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضاء هیئت دولت به دنبال اصلاح قانون کار در جهت حمایت بیشتر از بخش خصوصی هستند.

جهت مشاهده اخبار قانون کار اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، سمیه محمودی در همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان شهرضا اظهار کرد: فرهنگ تعاون در کشور باید اصلاح شود. متأسفانه هنوز مردم ما با مزایای بیشمار ایجاد تعاونی‌ها آشنا نیستند.
وی با اشاره به تسهیلات دولتی برای ایجاد تعاونی‌ها در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته گفت: این تسهیلات زمینه ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی نظام مند در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته را فراهم کرده و باعث ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق می‌شود.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران اجرایی باید با ایجاد فرهنگسازی مناسب در این بخش و دعوت از کارآفرینان، زمینه تحقق سیاست‌های دولت و حل مشکلات مردم در این بخش را فراهم کنند.
محمودی گفت: در برنامه ششم توسعه به دنبال ایجاد اصلاحات و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی هستیم و امید است با تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی بخشی از این آرزو محقق شود.
وی اضافه کرد: شرکت تعاونی‌های مسکن در شهرستان شهرضا با تکمیل بیش از 1700 واحد مسکونی نشان دادند که ظرفیت و توان زیادی در این بخش دارند بنابراین باید از این امکان بالقوه برای حل معضلاتی نظیر اشتغال نیز استفاده شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=666903
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد