۷ سال پیش

لزوم تسهیل فرآیند جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها
اطلاعات بیشتر

 

رییس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: مراحل جذب فرایند هیات علمی را باید کمی آسانتر کرد تا شاگرد اول های دانشگاه ها بتوانند جذب شوند.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


محمد علی برخورداری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جذب هیات علمی از فارغ التحصیلان دانشگاه اظهار داشت: جذب هیات علمی خارج از اختیار دانشگاه است یعنی منحصراً فرایند جذب استادان از طریق فراخوان وزارت علوم صورت می گیرد و افراد متقاضی پس از طی مراحل ثبت نام مورد بررسی گروه جذب قرار می گیرند.
رییس دانشگاه علم و صنعت ایران درباره آسان سازی فرایند جذب هیات علمی عنوان کرد: بهتر است فرایند پذیرش استادان را کمی آسانتر کرد، پیشنهاد ما جذب شاگرد اول های هر رشته برای هیات علمی است.
برخورداری افزود: در قدیم به شاگرد اول ها اجازه تدریس می دادند، اکنون بهترین استادان حاضر کشور همان افرادی هستند، که در این دانشگاه درس خوانده و پس از اخذ بورسیه هم اکنون به عنوان استاد در دانشگاه حضور دارند.
وی با بیان اینکه اشتغال زایی در حوزه وظایف دانشگاه نیست، گفت: دانشجویان فنی و مهندسی نسبت به دانشجویان سایر رشته‌ها شانس اشتغال بیشتری دارند.
رییس دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به اینکه وضعیت اشتغال دانشجویان این دانشگاه مطلوب است، اذعان داشت: دانشجویان باید با کار و شرایط آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند به راحتی جذب بازار کار شوند.
برخورداری یادآور شد: توسعه مراکز رشد با هدف توسعه علم و فناوری از اولئیت های دانشگاه در سال جاری است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=613087
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد