۷ سال پیش

لزوم هم افزایی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و کارآفرین
اطلاعات بیشتر

 

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، فاطمه اسکندری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، هم افزایی و بهره گیری از خرد جمعی در تقویت و توانمند سازی زنان کارآفرین و سرپرست خانوار بهترین پیامداقتصادی و اشتغال زایی در جامعه را به همراه خواهد داشت.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


فاطمه اسکندری صبح امروز در مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین که در سالن فارابی تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: کار آفرینی نقشی اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی های تکنولوژیک کشور داشته که قادر است رشد اقتصادی کشورها را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی برای جوامع به ارمغان آورد.
وی با اشاره به نقش زنان در توسعه اقتصادی کشور تصریح کرد: توسعه پایدار به عنوان یکی از بسترهای تعالی و رشد انسان، زمانی می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد که با مشارکت همه گروه‌های اجتماعی صورت گیرد و در این میان با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، نمی‌توان نقش زنان را در موفقیت دولت‌ها در کنترل رشد جمعیت، بیکاری و سلامت نادیده گرفت.
اسکندری با بیان اینکه باید توجه داشت که زن اگر مسئولیتی را قبول کند، آن را به کمال می‌رساند، ادامه داد: اساس رشد و توسعه پایدار از عدالت، آزادی و دموکراسی سرچشمه می‌گیرد که شامل تضمین امنیت، فراهم آوردن زمینه رشد و تعالی و رفاه و افزایش مستمر درآمد و اشتغال کامل است.
این عضو شورا بیان کرد: در حال حاضر تعداد زنان کارآفرین در استان البرز رو به توسعه است که نیازمند حمایت جدی‌تری از سوی مسئولان است تا با هم افزایی و تعامل بتوان به یاری کارآفرینان شتافت که تاثیر فراوانی در استحکام بنیان خانواده و نشاط خانواده ها خواهد شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تقویت و حمایت از زنان کار آفرین را گامی مهم در دستیابی به سیاست های دولت دانست و افزود: در این مسیر با حمایت از این قشر، گسترش حوزه های کارآفرینی و دستیابی به تولیدات داخلی و تقویت توانمندی های زنان در حوزه های مختلف را شاهد خواهیم بود و از معضلات اجتماعی نیز به تبع این مهم کاسته می شود.
وی ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در پارک خانواده را توسعه مرکز توانمند سازی زنان دانست و افزود: حمایت و توانمند سازی زنان کار آفرین در حوزه های مختلف منجر به اشتغال زایی و دست یابی به هدف های اقتصاد مقاومتی خواهد بود و همه مسئولین ذیربط در حوزه فرهنگی باید در تحقق این مهم کوشا باشند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک با راه اندازی و توسعه مراکز توانمندسازی بانوان، گامی مهم در راستای اشتغالزایی و رونق اقتصادی شهرستان برداریم.
در پایان این مراسم جهت حضور پر شور و با هدف حمایت از ظرفیت های زنان کارآفرین از زنان کارآفرینی که در نمایشگاه صنایع دستی واقع در پارک خانواده برگزار گردیده بود با اهداء لوح تقدیر و هدیه تقدیر نمود

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=625857
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد