۱۱ سال پیش

مجوزجذب ۵۰۰ نیروی انسانی در استان مركزی اخذ شد
اطلاعات بیشتر

'سعید آقاصادقی' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: این مجوز استخدام برای جذب نیرو در 37 دستگاه اجرایی استان كسب شده و پیگیری برای افزایش سهمیه نیروهای استخدامی در دست انجام است.

وی با بیان اینكه استخدام این عده در شش ماهه دوم سال جاری قطعی می شود، اظهار كرد: بر اساس این مجوز برای ساوه 90 نفر، شازند 50 نفر، خمین 60 نفر، تفرش، محلات و دلیجان هر كدام 40 نفر، آشتیان 25 نفر، زرندیه 29 نفر، كمیجان 24 نفرو خنداب و فراهان هر كدام 20 نفر سهمیه در نظر گرفته شده و مابقی برای اراك تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان مركزی بیان كرد: آزمون استخدام پیمانی و رسمی 700 نیروی انسانی استان مركزی نیز روز هشتم اردیبهست ماه سال جاری با هدف تعیین تكلیف وضعیت نیروهای قرارداری و كارمعین در پست های بلاتصدی دستگاه های اجرایی استان مركزی برگزار شد كه نتایج آن به زودی اعلام می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=677
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد