۷ سال پیش

مدت پرداخت مقرری بیمه بیکاری برای بیمه‌شدگان متأهل ۵۰ ماه است
اطلاعات بیشتر

 

 معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: مدت پرداخت مقرری بیمه بیکاری برای بیمه‌شدگان مجرد حداکثر ۳۶ ماه و برای بیمه‌شدگان متأهل حداکثر ۵۰ ماه است.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


محمدحسن زدا در گفت‌وگو با فارس، درباره میزان و مدت پرداخت مقرری بیمه بیکاری، اظهار داشت: مدت پرداخت مقرری بیمه بیکاری به بیمه‌شدگان واجد شرایط به میزان سابقه پرداخت حق بیمه آنان بستگی دارد و این مدت برای بیمه‌شدگان مجرد حداکثر ۳۶ ماه و برای بیمه‌شدگان متأهل یا متکفل حداکثر ۵۰ ماه است.
وی با اشاره به افزایش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری اظهار داشت: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری نسبت به سال ۹۳ در سال ۹۴ افزایش یافته است و این روند در سال ۹۵ نیز رو به افزایش است.
معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی افزود: سازمان تأمین اجتماعی بنا بر تعهدات بیمه‌ای خود برای افرادی که دیگر مشغول به کار نیستند مقرری بیمه بیکاری پرداخت می‌کند.
زدا افزود: افرادی که در حال دریافت مقرری بیمه بیکاری هستند هنگامی که به سر کار می‌روند باید با اطلاع نسبت به قطع مقرری بیمه بیکاری اقدام شوند. افرادی که در صورت اشتغال به کار مجدد همچنان مقرری بیمه بیکاری دریافت کنند و به شعبه مربوطه اشتغال خود را اعلام نکنند جریمه خواهند شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=610586
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد