۷ سال پیش

مشارکت بانوان در بخش تعاون در راستای رونق اشتغال ضروری است
اطلاعات بیشتر

 

 فرماندار شوش مشارکت بانوان در بخش تعاون و در راستای رونق کسب و کار و اشتغال در این شهرستان را ضروری دانست و گفت:اشتغال خانگی نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری در شهرستان دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز سه شنبه در نشست اعضای کمیسیون بانوان و خانواده شهرستان شوش افزود:مشاغل خانگی از مهمترین طرح های مورد تاکید دولت می باشند که به صورت ویژه در حال پیگیری است.
وی همچنین با اشاره به نقش بانوان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران همچنین در عرصه های مختلف گفت:بانوان همواره در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور فعالی از خود نشان داده اند.
نجاتی افزود:زنان با ایفای نقش های مختلفی از جمله نقش مادری و حضور در عرصه های اجتماعی و مدیریتی همپای مردان یک نقش تاثیر گذار و سازنده را در کشور ایفا می کنند.
نجاتی حضور بانوان در عرصه های مختلف و پیگیری امور را نشان از درایت و روحیه انقلابی بانوان دانست و گفت: زنان در تمامی عرصه ها ثابت کرده اند همواره پیرو ولایت فقیه و حافظ آرمان های انقلاب اسلامی می باشند.
فرماندار شهرستان شوش گفت: بانوان با عفاف و حجاب خود و با حضور ثمر بخش در تمامی زمینه ها و عرصه های مختلف نقشه های دشمنان اسلام را خنثی می کنند.
نجاتی نقش اعضای کمیسیون امور بانوان و خانواده شهرستان شوش را مهم عنوان کرد و گفت: اعضای این کمیسیون در جهت حضور حداکثری بانوان در راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس تلاش کنند.
فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات این کمیسیون ارائه کرد.
در پایان لوح و سند افتخار طرح بازسازی ایوان طلای حرم امام علی (ع) به هفت بانوی شوش که در این طرح مشارکت داشته اند از سوی عتبات عالیات استان خوزستان اهداء شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=624407
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد