۷ سال پیش

مشاغل جایگزین برای اشتغال روستاییان حاشیه دریاچه ارومیه راه‌اندازی شود
اطلاعات بیشتر

لزوم راه‌اندازی مشاغل جایگزین برای روستاییان حاشیه دریاچه ارومیه در زمان نبود کشت

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر مشاغل جایگزین در روستاها، گفت: آموزش و راه اندازی مشاغل جایگزین و استفاده از کارهای فنی، می‌تواند زمینه مناسبی برای اشتغال روستاییان در زمان نبود کشت را فراهم سازد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدصادق پورمهدی در نهمین جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه در دو بخش فیزیکی و کارگروه اجتماعی عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه این ستاد رسیدگی به مشکلات فرهنگی و اجتماعی دریاچه ارومیه است، لذا در کنار رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی دریاچه ارومیه، رسیدگی به موارد فیزیکی و عملکرد دستگاه‌های مرتبط نیز از التزام‌های این ستاد است.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت احیای دریاچه ارومیه، خاطرنشان کرد: احیای دریاچه ارومیه، صرفاً جهت تأمین آرامش مردم بوده و باید جلسات ستاد احیا را به طور کامل پیگیری کرده و تصمیمات آن را عملیاتی کنیم.
پورمهدی با اشاره به لای‌روبی رودهای منتهی به دریاچه ارومیه تاکید کرد: لای‌روبی برخی از مناطق به صورت کامل و دقیق صورت گرفته و باید در برنامه‌های آینده این ستاد، لای‌روبی رودهای مناطق شهرستان شبستر را نیز در اولویت قرار دهیم.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه، نباید به هیچ عنوان بودجه مانع از تحقق مأموریت‌های محوله در زمینه دریاچه ارومیه شود، تصریح کرد: هدف دستگاه‌ها باید به پایان رساندن مأموریت‌های محوله بوده و نباید کمبود بودجه اختصاص یافته از ارزش و سرعت کار کم کرده و یا کار را متوقف سازد.
پورمهدی با اشاره به پتانسیل موجود در روستاها و شوراها، خاطرنشان کرد: روستاییان نقش مهمی در حوزه دریاچه ارومیه دارند و باید با آگاه سازی روستاییان و کشاورزان، مانع از به هدر رفتن آب دریاچه ارومیه باشیم.
وی افزود: پر کردن تعداد زیادی از چاه‌های غیر مجاز باعث افزایش 50 سانتی متری آب دریاچه ارومیه شده است و باید بر روند مقابله استفاده از چاه‌های غیر مجاز ادامه دهیم.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر مشاغل جایگزین در روستاها، خاطرنشان کرد: آموزش و راه اندازی مشاغل جایگزین و استفاده از کارهای فنی، می‌تواند زمینه مناسبی برای اشتغال روستاییان در زمان نبود کشت را فراهم سازد.
پورمهدی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد رسانه‌ها و صداوسیما، تصریح کرد: اطلاع رسانی باید دقیق و عملی پیش رود و اطلاع رسانی نقش اساسی در روند پیشرفت دریاچه ارومیه دارد.
وی در پایان با اشاره به عملکرد دستگاه‌های نظامی و انتظامی، اظهار کرد: خوشبختانه دستگاه‌های نظامی و انتظامی از ما پیش افتاده و به شدت در پیگیری مشکلات دریاچه ارومیه پافشاری می‌کند و امیدواریم تمامی دستگاه‌ها بتوانند بر پیشرفت احیای دریاچه ارومیه سرعت بخشند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=622207
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد