۷ سال پیش

مشاغل خانگی در استان زنجان مورد بی توجهی واقع شده است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان زنجان گفت: متاسفانه در سطح استان زنجان به بحث مشاغل خانگی بهاء و ارزش داده نمی شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


قاسم صیادی در گفتگو با خبرنگار مهر به طرح های مشاغل خانگی در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: برای حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی، تسهیلات بانکی برای افراد دارای گواهینامه مهارتی ارائه می شود که متاسفانه با وجود تعداد زیاد متقاضیان اعتبارات محدودی به این امر اختصاص داده می شود.
وی به رویکرد فنی و حرفه ای زنجان اشاره کردو گفت: در این راستا این مجموعه توسعه مشاغل خانگی را در دستور کار جدی خود دارد چرا که در اکثر کشورهای پیشرفته توجه به مشاغل خانگی باعث ایجاد اشتغال شده است.
مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان اظهار کرد: در کشور چین ۳۰ درصد مردم در مشاغل خانگی و در تایوان ۷۰ درصد در مشاغل خانگی فعال هستند.
صیادی افزود: در استان زنجان باید خوشه های تولیدی حمایت شود و به نوعی ایجاد این مشاغل هم در وهله اول نیاز به آموزش و حمایت دارد چرا که با اعطای تسهیلات ویژه می توان در توسعه مشاغل خانگی موفق بود.
وی با بیان اینکه متاسفانه در سطح استان زنجان به بحث مشاغل خانگی بهاء  و ارزش داده نمی شود، ادامه داد: آموزش های فنی کلید اشتغال است بنابراین باید به این امر بسیار مهم توجه وِیژه شود و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی باید به امر آموزش توجه جدی شود و دستگاه های اجرایی آموزش را مد نظر قرار دهند.
صیادی گفت:  آموزش درست اشتغال پایدار را به دنبال دارد و در اقتصاد جامعه و بهره وری بسیار موثر است و نرخ بیکاری را کاهش می دهد.
وی ادامه داد: مجموعه فنی و حرفه ای از طرح های کاربردی حمایت می کند و محصولات تولید شده را در بازار عرضه می کند.
مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان تصریح کرد: این اداره کل در راستای توسعه مشاغل خانگی  آموزش های کاربردی را در دستور کار خود دارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=623206
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد