۸ سال پیش

مصاحبه آزمون ورودی دوره دكتری سال ۹۴

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

جزئیات مصاحبه معرفی شدگان دکتری

برنامه زمان بندی برای شرکت معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی (مصاحبه) آزمون ورودی دوره دكتری «Ph.D» نیمه متمركز سال ۱۳۹۴ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، كارنامه نتیجه انتخاب رشته كه براساس آن معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای شركت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی (مصاحبه) آزمون مذكور مشخص است بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قرار گرفته است. بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده زمان مصاحبه دانشگاه ها و رشته های مختلف در بازه زمانی ۱۹ اردیبهشت ماه تا ۱۰ تیرماه انجام می گیرد که هر دانشگاه برنامه زمانی خود را به صورت جداگانه اعلام کرده است.
آن‌دسته از داوطلبانی كه در یك و یا چند كد رشته محل تحصیلی (حداكثر ۵ كدرشته‌محل) از رشته امتحانی ذیربط در ردیف معرفی‌‌شدگان چند برابر ظرفیت قرار گرفته‌اند، می توانند با توجه به نكات زیر و مطابق برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر كدرشته محل و همچنین جداول مندرج در این اطلاعیه و با همراه داشتن مدارك اعلام شده برای شركت در این مرحله (بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی) و سایر مراحل پذیرش به موسسات ذیربط مراجعه کنند.
عدم مراجعه برای شركت در مراحل گفته شده به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در كدرشته‌محل یا كدرشته‌محلهای انتخابی مربوط تلقی می شود.
داوطلبانی که براساس کارنامه منتشره در سایت این سازمان به عنوان معرفی شده یک یا چند کدرشته محل از رشته امتحانی مربوط مشخص شده‌اند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه ذیربط مراجعه و نسبت به پرداخت مبلغ تعیین شده در سایت دانشگاه برای شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) اقدام نمایند و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته و آن را هنگام شرکت در مصاحبه به مسئول ذیربط تحویل دهند.
هزینه مصاحبه هر دانشگاه توسط هیات امناء تعیین شده است
هزینه مربوط به این مرحله توسط هیات امناء هر دانشگاه تعیین و در سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
معرفی‌شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برای اطلاع بیشتر از شرایط و ضوابط، روز و ساعت مراجعه و همچنین شماره حساب دانشگاههای مربوط لازم است به پایگاه اطلاع رسانی موسسات مراجعه کنند.
به هنگام گزینش نهایی در هر كدرشته محل اعلام شده برای داوطلب در این اطلاعیه، داوطلبانی شركت داده خواهند شد كه نمره مصاحبه آنان توسط موسسه ذیربط به سازمان اعلام شود و داوطلبانی كه نمره‌ای برای مصاحبه آنان اعلام نشود از پذیرش در كدرشته آن موسسه حذف خواهند شد.
پس از انقضای مهلت مقرر برای شركت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه)، بررسی مدارك و یا هر روش دیگر مطابق آئین‌نامه مربوط، هیچ‌گونه تقاضایی قابل پذیرش نیست. به داوطلبان توصیه می‌شود كه در مهلت مقرر تعیین شده با به همراه داشتن مدارک و مستندات لازم به دانشگاه مربوط مراجعه کنند. به مراجعات و یا ارائه مدارک پس از تاریخ مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ممنوعیت شرکت در آزمون ۹۵ برای پذیرفته شدگان آزمون ۹۴
آن‌دسته از داوطلبانی كه در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) شركت و پس از گزینش نهایی در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی دوره دكتری سال ۱۳۹۴ (اعم از دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیر انتفاعی و یا پردیس خودگردان) قرار گیرند، مجاز به شركت در آزمون دكتری سال ۱۳۹۵ نخواهند بود.
داوطلبانی كه به هر دلیل بعد از انجام مراحل مصاحبه، قصد انصراف از این مرحله را دارند، باید حداكثر تا یك هفته بعد از تاریخ مصاحبه درخواست كتبی خود را مبنی بر انصراف از این مرحله به دانشگاه و موسسه آموزش عالی مربوط ارائه کنند، تا از اعلام نمره مصاحبه برا ی آنان از طرف دانشگاه به سازمان خودداری شود، بعد از اعلام نمره مصاحبه به این سازمان اقدامی صورت نخواهد پذیرفت و طبیعتاً بعد از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی حق شركت در آزمون دكتری سال ۱۳۹۵ را نخواهند داشت.
انتشار کارنامه تفصیلی آزمون دکتری ۹۴ در نیمه دوم مردادماه
كارنامه تفصیلی آزمون دكتری سال ۱۳۹۴ در نیمه دوم مردادماه سال جاری بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد. داوطلبان پس از دریافت كارنامه تفصیلی می‌توانند منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الكترونیكی مندرج در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مكاتبه کنند.
كلیه داوطلبانی كه اسامی آنها در ردیف معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در این مرحله قرار گرفته باید به منظور تكمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینك مربوط كه در پایگاه اطلاع رسانی سازمان قرار دارد حداكثر تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ضمن پرداخت مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ (دویست و پنجاه هزار) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تكمیل و كد پیگیری دریافت دارند. بدیهی است داوطلبانی كه نسبت به تكمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام نکنند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.
كارنامه اعلام نتایج گزینش این مرحله از آزمون همزمان با این اطلاعیه بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد كه داوطلبان می‌توانند نسبت به پرینت آن اقدام کنند.
وضعیت علمی داوطلبان در كارنامه در كدرشته محلهای معرفی‌شده (حداكثر در ۵ كدرشته) و كدرشته‌محلهای قبل از آن مشخص شده است و آن دسته از داوطلبانی كه در كمتر از ۵ كدرشته محل معرفی شده‌اند و یا اصلاً در ردیف معرفی‌شدگان قرار نگرفته‌اند وضعیت علمی آنها در كارنامه دركلیه كدرشته‌محل‌های انتخابی منعكس شده است.
اعلام شرایط ویژه دانشگاه های امام صادق(ع) و شهید مطهری
داوطلبان معرفی شده در رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق(ع)، برای اطلاع از شرایط و ضوابط تحصیل در این دانشگاه، به توضیحات مندرج در صفحه ۸۸ دفترچه راهنمای انتخاب رشته مراجعه کنند. ارائه گواهی قبولی در آزمون معارف اسلامی كه از سوی این دانشگاه برگزار می شود، برای ورود به مرحله مصاحبه الزامی است. (ضمناً معرفی‌شدگان دانشگاه مذكور شامل معرفی حداكثر تا ۵ كد نیست).
داوطلبان معرفی شده در رشته‌های تحصیلی دانشگاه شهید مطهری برای اطلاع از شرایط و ضوابط و سایر مراحل پذیرش لازم است به وب سایت دانشگاه به آدرس: www.motahari.ac.ir مراجعه کنند.
مدارك مورد نیاز که معرفی‌شدگان باید برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند در اطلاعیه اعلام شده است.
اعلام شرایط برای داوطلبان علاقه‌مند به بورس اعزام به خارج از كشور
داوطلبانی که علاقه‌مندی خود را به بورس اعزام به خارج از كشور در فرم انتخاب رشته محل های تحصیلی اعلام کرده اند باتوجه به ظرفیت های اعلام شده درهركد رشته امتحانی، افرادی كه از نظر علمی در ردیف ۲ برابر ظرفیت قرار گرفته‌اند دركارنامه اعلام نتایج این مرحله به عنوان معرفی‌شده بورسیه اعزام به خارج از كشور مشخص شده‌اند كه هماهنگی لازم جهت انجام مصاحبه و سایر مراحل به طریق مقتضی از طریق اداره کل بورس و اعزام به خارج از كشور سازمان امور دانشجویان با آنها بعمل خواهد آمد لذا از مراجعه حضوری به این سازمان و اداره كل مذكور خودداری کنند.
داوطلبان شركت كننده در رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی (كدرشته ۲۱۵۱) كه با توجه به كارنامه نتیجه انتخاب رشته برای شركت در مرحله مصاحبه به یك یا چند كدرشته محل مربوط به گرایش مدرسی معارف اسلامی معرفی‌ شده اند از آنجاكه شرط ورود داوطلبان متقاضی در كدرشته امتحانی مذكور به دانشگاه، علاوه بر كسب نمره علمی لازم، احراز شرایط عمومی رشته مدرسی معارف اسلامی و نتیجه مصاحبه‌ای كه توسط معاون آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها انجام خواهد شد، است. این‌دسته از داوطلبان لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط فوق و همچنین شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شركت در آزمون مذکور (دفترچه شماره ۱)، حداكثر تا ۷ روز پس از اعلام نتایج اولیه، برای طی مراحل پذیرش به پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور دفاتر، اساتید و مبلغان (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذكور باشند.
عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می شود. در پایان لازم به ذكر است كه در گزینش نهایی وضعیت علمی این قبیل داوطلبان كه مبادرت به تكمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر ننمایند و یا نتیجه مراحل مذكور از سوی معاونت فوق‌الذكر به صورت منفی به این سازمان اعلام شود، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
در خصوص داوطلبانیکه به رشته بورسیه دستگاهها و سازمانهای مختلف معرفی شده‌اند، لازم است تاکید شود که علاوه بر شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) که توسط دانشگاه پذیرنده صورت می‌گیرد، می‌بایست شرایط و ضوابط مربوط به ارگان بورس دهنده را نیز دارا بوده و از طریق دانشگاه مربوط مراتب تایید ارگان ذیربط به سازمان اعلام شود.
گزینش نهایی داوطلبان در هر كدرشته‌محل براساس نمره كل نهایی حاصل از نمره علمی آزمون (نمره كل اولیه- ۳۰ درصد) و نمره مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) واصله از مؤسسه ذیربط (۷۰ درصد)، همچنین حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در هر كدرشته محل و با توجه به اولویت كدرشته‌محل‌هایی كه برای مصاحبه معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=301187
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد