• ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

مقرر شده ۲۰هزار عضو هیات علمی به مجموعه دانشگاه آزاد اضافه شوند

مقرر شده ۲۰هزار عضو هیات علمی به مجموعه دانشگاه آزاد اضافه شوند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مقرر شده 20هزار عضو هیات علمی به مجموعه دانشگاه اضافه شوند، گفت: تا امروز 8هزار نفر استخدام شده اند و تا پایان سال 96 نیز تعداد مورد نیاز جذب خواهند شد.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر میرزاده در ابتدای این نشست با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی با بدنه دانشگاه اعم از استاد، دانشجو و کارمند ارتباط دارند ، افزود: بر همین اساس می‌توانند مشاورانی امین برای مسئول دانشگاه باشند و بیشترین خروجی و بازخورد از نظرات تشکل‌ها به وجود می‌آید.
میرزاده با تشکر از حجت الاسلام نمازی مدیرکل تشکل‌های دانشجویی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری منظم این جلسات، گفت: من به عنوان رئیس دانشگاه از اطلاعات و نظرات شما در تهیه برنامه‌ها، بخشنامه‌ها، آیین نامه‌ها و موضع گیری‌های علمی، فرهنگی و سیاسی دانشگاه استفاده می‌کنم.
وی در پاسخ به مطالبات دبیران تشکل‌ها گفت: مدیرکل تشکل‌ها با همکاری اداره دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری جلسه مشترکی راه‌های جذب اعضای فعال تشکل‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی را مورد بررسی قرار دهند.
روسای واحدها باید فضای نقد و آزاداندیشی را فراهم کنند
دکتر میرزاده با تأکید بر اینکه براساس بخشنامه 16 آذر 93 روسای واحدها باید از تشکل‌های دانشجویی و اتحادیه‌های اول، دوم، سوم و چهارم حمایت کنند، تصریح کرد: یکی از شاخص‌های ادامه همکاری با روسای واحدها، حمایت از تشکل‌های دانشجویی در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است. روسای واحدها باید به عنوان دستورالعمل و چارچوب برنامه دانشگاه، از تمامی تشکل‌های دانشجویی حمایت کنند و فضای نقد و آزاداندیشی را فراهم کنند، همان گونه که مقام معظم رهبری نیز بارها به این مسئله تأکید کرده‌اند.
وی افزود: روسای واحدها از نقد تشکل‌ها هراسی نداشته باشند، مشکلات آنها را رفع کنند و تشکل‌ها را مشاوران خود بدانند.
آینده‌پژوهی برای توسعه مدیریت و شناسایی و تربیت مدیرها در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی است
دکتر میرزاده با بیان اینکه آینده‌پژوهی برای توسعه مدیریت و شناسایی و تربیت مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی در دستورکار معاونت برنامه‌ریزی قرار گرفته است، گفت: طبق نظر آیت الله هاشمی رفسنجانی باید برای تربیت مدیران آینده کشور از طریق ساز و کارها با برنامه ریزی جدی صورت گیرد و این مساله در دانشگاه آزاد اسلامی با جدیت پیگیری می شود.
فعالیت 782 نفر از بانوان در سطوح مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر شورای بانوان فرهیخته در 28 استان تشکیل شده، اظهار داشت: جای بسی خرسندی است که 782 نفر از بانوان از سطح رئیس واحد گرفته تا مدیر گروه در دوره مدیریت جدید در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‌کنند. همچنین 7هزار استاد و بیش از 40درصد از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و تعداد زیادی از کارکنان را بانوان تشکیل می‌دهند.
وی افزود: در همین زمینه مشارکت و استفاده از ظرفیت بالای بانوان در سطوح مختلف مدیریتی با ریاست خانم دکتر طباطبایی بر شورای راهبردی بانوان فرهیخته در دانشگاه آزاد اسلامی با جدیت دنبال می‌شود.
میرزاده در پاسخ یکی از مطالبات تشکل‌های دانشجویی درخصوص حمایت حقوقی از تشکل ها اظهار داشت: هرجا که تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیاز به حمایت حقوقی داشتند، اداره کل حقوقی دانشگاه مسئله را پیگیری کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این نشست، بر تشکیل شورای استانی دبیران تشکل‌ها تأکید کرد و گفت: برای تعمیق اثربخشی تشکل‌های دانشجویی باید انتخابات این تشکل‌ها را با جدیت برگزار کرد.
دکتر میرزاده پرداخت وام، تخفیف‌های دانشجویی، مشارکت تشکل‌ها در ارزیابی و... را از جمله امتیازات دانشگاه آزاد اسلامی برای تشکل‌های دانشجویی دانست.
میرزاده با بیان اینکه جذب هیات علمی باسواد جزو برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار داشت: در چارچوب اساسنامه و بخشنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی به تدریج اساتید هیات علمی تمام‌وقت جایگزین حق‌التدریسی‌ها می‌شوند و از اعضای تشکل‌ها می‌خواهم در صورت مشاهده تخلفی در زمینه هیات علمی، با دلیل و مدرک گزارش داده تا از خسارت به آینده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه مقرر شده 20هزار عضو هیات علمی به مجموعه دانشگاه اضافه شوند، گفت: تا امروز 8هزار نفر استخدام شده اند و تا پایان سال 96 نیز تعداد مورد نیاز جذب خواهند شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین پس از شنیدن صحبت‌های نماینده دانشجویان اهل سنت دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: معنای وحدت همین است که در منطقه ای که پر از آتش و خون است، امنیت کشور ما بسیار بالاست و این امر نتیجه وحدت اسلامی است.
دکتر میرزاده با بیان اینکه در حال حاضر 12 نفر از روسای واحدهای مناطق سنی‌نشین اهل تسنن هستند، گفت: ما تمام خواهران و برادران اهل سنت را خواهران و برادران خود می‌دانیم و هیچ تفاوتی برای مسائل آنها اعم از استاد، دانشجو و کارمند قائل نیستیم. یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه وحدت شیعه و سنی، جایزه وحدت شیخ محمود شلتوت و آیت الله بروجردی است که در سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود.
وی پس از صحبت‌های نماینده بانوان دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویی مخصوص بانوان در دستورکار دانشگاه است که به زودی پیگیری می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=653370
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد