• ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

در صورت عدم قبولی در آزمون استخدامی چه کنیم؟

در صورت عدم قبولی در آزمون استخدامی چه کنیم؟

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رسیدن به موفقیت، پس از شکست در آزمون های استخدامی

نا امیدی، سرخوردگی، احساس گناه و شرمندگی، حدس و گمانهای همراه با بدبینی و شایعات و بسیاری دیگر، مواردی هستند که در زمان اعلام نتایج استخدامی و عدم قبولی در آزمون استخدامی سراغ اکثر کارجویان گرامی می آیند.
ما در  "گروه آموزشی سایت ایران استخدام" در تلاش هستیم تا در این مبحث تجربیاتی در خصوص راه های رسیدن به موفقیت، پس از شکست در آزمون استخدامی را خدمت شما کاربران گرامی بیان کنیم.
ضمناً اگر علاقمند هستید که بدانید برای قبولی در آزمون استخدامی چگونه مطالعه کنید، پیشنهاد میکنیم که از طریق لینک زیر به مطلب قبل برگشته و آن ر مطالعه کنید:

>مطلب پیشنهادی قبلی: برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم

همچنین باید یادآوری کنیم که مقدمه مذکور در کتاب منتشر شده ایران استخدام عیناً نقل شده است و دارای مالکیت مادی و معنوی برای صاحب اثر آن می باشد، هرگونه کپی برداری از این مطلب منجر به پیگرد قانونی خواهد شد.


تجربه شماره 1: می دانیم که ظرفیت آموزن های استخدام سازمانها و بانکها اکثراً در مقایسه با خیل افراد شرکت کننده در آنها بسیار کم هست، بنابراین همیشه در نظر داشته باشیم که قرار بر قبولی همه افراد در آزمون های استخدامی نیست.

تجربه شماره دو: به قطع میتوان گفت که عدم قبولی در یک آزمون نشانی بر عدم شایستگی شما نیست. برای موفقیت در یک آزمون استخدامی مجموعه عواملی باید با هم شکل بگیرند.

تجربه شماره سه: هر عاملی را که میخواهید برای دلیل عدم قبولی خود انتخاب کنید اما به هیچ عنوان اجازه شکل گیری تفکر وجود تقلب را به ذهن خود راه ندهید. به دو دلیل:
الف: با توجه به نظارت های موجود و برگزاری آزمونها توسط مجریان متخصص در این زمینه این احتمال در بدبینانه ترین حالت حداقل در مرحله برگزاری آزمون علمی صفر است.
ب: توجه به عواملی مانند تقلب ذهن شما را از توجه به دلایل اصلی شکست دور خواهد کرد و امید شما را برای موفقیت در آزمون های استخدامی بعد کمرنگ تر خواهد کرد

تجربه شماره چهار: تجربه شماره چهار در رابطه با خود تجربه است! در کنار افرادی که با اولین شرکت در آزمون های استخدامی اعلام قبولی میکنند، افرادی از دسته دیگر نیز حضور دارند که پس از قبولی، تلاش مستمر خود و حضور در چندین آزمون استخدامی و کسب تجربه و رفع ایرادات را به مرور عامل موفقیت خود در آزمون استخدامی میدانند.

تجربه شماره پنج: در بسیاری از موارد پاسخ به یک سوال ابتدایی ولی اساسی ما را به تفکر عمیق فرو خواهد برد. آیا در بین تمام انسانهای روی زمین، کارمند شدن در یک اداره دولتی و یا یک بانک تنها راه رسیدن به موفقیت و کسب روزی است؟! پس در کنار اینکه شما تلاش و برنامه ریزی خواهید داشت برای موفقیت در آزمون استخدامی، می باستی به گزینه ها و راه های دیگر نیز توجه داشته باشید.

تجربه شماره شش: درهایی که رو به موفقیت باز میشوند بی شمار هستند.  شاید شما علاقه بیشتری به رسیدن به موفقیت از یک راه مشخص را داشته باشید و مدت زمان بیشتری را جهت کسب موفقیت از طریق آن راه مشخص صرف کنید، این هیچ ایرادی ندارد اما دوباره یادآوری میکنیم که درهایی که رو به موفقیت باز میشوند بیشمار هستند.

تجربه شماره هفت: استخدام حالت های مختلفی دارد و یکی از آنها استخدام در یک سازمان دولتی و یا بانک است که به جهت حاشیه امن بیشتر این نوع از استخدام با اسقبال بیشتری در بین کارجویان مواجه است. اما این تنها راه کسب روزی از طریق استخدام نیست. روزانه بسیاری از شرکت های خصوصی با شرایط خوب اقدام به انتشار اگهی استخدامی و جذب نیرو میکنند. چاره کار در این نیست که خانه نشیم شویم و منتظر یک آزمون استخدامی دیگر شاهد از دست رفتن فرصت های زندگی در حساس ترین برهه زندگی خود شویم. کسب روزی حلال و شایسته از هر طریقی امکان پذیر است. بنابراین جهت مشاهده سایر آگهی های استخدامی موجود در سایت ایران استخدام میتوانید اینجا را کلیک کنید.

تجربه شماره هشت: باز هم نقش تجربه و این بار استفاده از تجربیات افرادی که در آزمون های استخدامی پذیرفته شده اند. ما قبلاً در ایران استخدام تجربیاتی از نحوه تلاش و مطالعه کارجویانی که در استخدامی های مختلف موفق به قبولی شده اند را گردآوری کرده ایم که میتوانید با کلیک بر اینجا آنها را مطالعه نمایید.

تجربه شماره نهم: تلاش خودتان را انجام دهید اما همیشه خیر و مصلحت نهایی کارها را به دست خداوند بسپارید. پس از تلاش حداکثری خود از او بخواهید که هر آنچه که به خیر و مصلحت شماست نصیبتان شود.

ضمناً برای این برای موفقیت شما در آزمونهای استخدامی ما یک مبحث ویژه با مطالب گوناگون و مفیدی را در همین رابطه تنظیم و تهیه کرده ایم، در صوزتی که علاقمند به مطالعه آن هستید میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

>مطلب پیشنهادی بعدی: راهنمای جامع قبولی در آزمون استخدامی
اخطار: با توجه به اینکه مقدمه مذکور در کتاب منتشر شده ایران استخدام عیناً نقل شده است و دارای مالکیت مادی و معنوی برای صاحب اثر آن می باشد، هرگونه کپی برداری از این مطلب منجر به پیگرد قانونی خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=236600
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k