۷ سال پیش

نحوه محاسبه مستمری بازنشستگی
No Image

نحوه محاسبه مستمری بازنشستگی

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

محاسبه مستمری بازنشستگی براساس میانگین حق بیمه پرداختی دو سال آخر خدمت انجام می شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به اخبار حقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید


کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: پدرم دارای ۲۷ سال سابقه بیمه و ۳ سال بیمه بیکاری است. و با بیمه بیکاری بازنشسته شده والان حداقل حقوق بازنشستگی را دریافت میکنه درصورتی حق بیمه استادکاری و بیشتر از حداقل حق بیمه را پرداخت کرده. آیا میشود برای افزایش حقوق بازنشستگی کاری کرد؟مثلا دوباره تا ۲ سال حق بیمه با حقوق بالا پرداخت کنه وبعد از ۲ سال با حقوق کار جدید بازنشسته بشه.
در این باره روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد:  محاسبه مستمری بازنشستگی بر اساس میانگین حق بیمه پرداختی در دو سال آخر خدمت صورت می گیرد. متاسفانه بعضی از کارفرماها حقوق واقعی کارگر را مبنای کسر حق بیمه و پرداخت آن قرار نداده و چنین اجحافاتی را در حق کارگر روا می دارند و بیمه شده و کارگر نیز پیگیر قضیه نمی شود. در صورتی که بیمه از حقوق کارگر است و نتیجه مادی آن به کارگر بر می شود. افزایش حقوق باید به تدریج و بر اساس افزایش سنوات فرد صورت بگیرد و در صورتی که افزایش دستمزد فرد ناشی از ارتقاء شغلی نبوده و در دوسال آخر بطور غیر متعارف افزایش یابد میانگین ۵ سال آخر برای محاسبه مستمری بازنشستگی ملاک قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=618634
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد