۱۱ سال پیش

نحوه و زمان توزيع كارت ورود به جلسه آزمون‌هاي سنجش مهارت اعلام شد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

توزيع كارت ورود به جلسه آزمون هاي سراسري سنجش مهارت در حوزه هاي كارآموزي، صنعت ساختمان و آزمونهاي مبتني بر تقاضاي بخشهاي مختلف اقتصادي مورخ18 و 19خردادماه كه از روز شنبه 13 خرداد ماه آغاز شده است تا ساعت 24 روز چهارشنبه 17خردادماه ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، كوروش پرند ـ رييس سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور ـ با اعلام اين خبر، گفت: داوطلبان شركت در آزمونهاي سنجش مهارت بخش‌هاي اقتصادي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش و نان كه روز پنج شنبه مورخ 18 خرداد ماه برگزار مي شود براي دريافت كارت ورود به جلسه خود به نشاني اينترنتي http://advari.irantvto.ir و شركت كنندگان در آزمون پايان دوره‌هاي آموزش فني و حرفه‌اي بخشهاي دولتي و خصوصي كه روز جمعه 19 خرداد برگزار مي شود، به نشاني اينترنتي http://azmoon.portaltvto.irمراجعه كنند.
وي افزود: داوطلبان پس از مراجعه به سايت مذكور از طريق وارد كردن مشخصات فني شامل نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه و كد ملي و يا شماره پرونده و شناسه پرداخت كارت اعتباري كه قبلا از طريق آن ثبت نام كرده‌اند، نسبت به دريافت كارت خود به صورت اينترنتي اقدام كنند.
پرند ادامه داد: در راستاي برنامه‌هاي عملياتي اصلاح و بهبود روش‌ها، از سال گذشته آزمون‌هاي سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسري در كشور برگزار مي شود كه در همين راستا روز پنج شنبه مورخ 18 خرداد ماه برگزاري چهار گروه از اين آزمونها شامل آزمون سنجش مهارت و صلاحيت حرفه‌اي در حوزه‌هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش و حوزه نان وغله را شاهد خواهيم بود.
وي افزود: همچنين روز جمعه مورخ 19 خردادماه آزمون كتبي سنجش مهارت پايان دوره كارآموزان آموزش فني و حرفه‌اي در مراكز آموزشي دولتي و آموزشگاههاي آزاد برگزار مي شود.
به گفته رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور طي روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري بيش از 255 هزار نفر در آزمونهاي سنجش مهارت و صلاحيت حرفه اي شركت مي كنند.
پرند همچنين با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمونهاي سراسري سنجش مهارت و صلاحيت حرفه‌اي گفت: درصورتي كه شركت كنندگان در آزمونهاي سنجش مهارت و صلاحيت حرفه‌اي با مشكلي براي دريافت اينترنتي كارت ورود به جلسه آزمون مواجه شوند، مي توانند با شماره تلفن 32519616- 026 تماس حاصل كنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2781
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد