۱۰ سال پیش

نشانه هایی برای تعویض شغل
No Image

نشانه هایی برای تعویض شغل

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آیا باید شغلم را عوض کنم؟

 

برای کسانی که در جایی مشغول کارند همیشه این سوال اساسی وجود دارد که تا کی در این کار مشغول کار هستم و کی باید دنبال کار تازه باشم.

 

برای اینکه بفهمید چه زمانی باید دنبال کار تازه بگردیم دانستن چند نکته ضروری است:

1.زود خسته می شوید

اگر با وجودی که کارتان چندان سنگین نیست دائما خسته هستید و از همان لحظات اولیه صبح به ساعت زل می زنید که کی وقت کار اداری به پایان می رسد یعنی کارتان را دوست ندارید و قبل از اینکه اخراج شوید باید به دنبال کار جدید بروید.

2. راهی برای پیشرفت نیست

یک کار خوب و یک رئیس ماهر به شما انگیزه می دهد و همیشه این انتظار وجود دارد در شرکت و در کاری که انجام می دهید پیشرفت کنید. اما اگر مدتی است مانند آب راکد شده اید و نه درکارتان پیشرفت می کنید و نه امیدی بر بهبود اوضاع وجود ندارد بهتر است هر چه سریعتر کارتان را ترک کنید.

 

3. بهانه جویی رئیس

اگر رئیستان آدم بهانه جویی است که دائما به نحوه زندگی و فعالیت شما ایراد می گیرد باید بدانید اوضاع دشواری در انتظار است و باید به دنبال کار جدیدی باشید.

4.محیط کار ناسالم و ناسازگار

اگر با همکارانتان ناسازگار هستید و به هیچ عنوان نمی توانید بر روی جنبه های مشترک و مورد توافق طرفین تمرکز کنید نوبت آن است که کارتان را ترک کنید.

5.کارتان را دوست ندارید

اگر به دلیل مسائل اقتصادی و کمی دریافت حقوق کارتان را دوست ندارید، اگر محیط کارتان خسته کننده و ملال آور شد و یا حتی عده ای در کار شما و مشائل شخصی تان دخالت می کنند لازم است کارتان را ترک کنید.

6. رئیستان فکر اخراجتان را دارد

اگر می بینید رئیستان مشکوک شده و به طرز مخفیانه ای به دنبال استخدام نیروهای جدید است یعنی قصد اخراج شما را دارد! به دنبال کار جدید بگردید!!

7.سطح کارتان ارتقا یافته

اگر به دوره های آموزشی رفته اید یا به هرشکلی مهارت هایتان را ارتقا دادید الان وقتش است که یک شغل متناسب با توانایی های جدیدتان انتخاب کنید.

8. پیشنهاد بهتری دارید

اگر پیشنهاد کاری بهتری دارید که شرایط مالی  شما را ارتقا می بخشد و برای آینده تان مفید تر است به فکر کارتازه باشید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=64382
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد