۷ سال پیش

نمودار حقوق و مزایای فرهنگیان روند افزایشی داشته است
اطلاعات بیشتر

 

استاندار یزد با بیان اینکه نمودار و منحنی حقوق و مزایای فرهنگیان طی سال‌های اخیر روند افزایشی داشته است، گفت: جهش یک‌باره و افزایش ناگهانی حقوق‌ها امکان‌پذیر نیست.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمحمد میرمحمدی امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: اگر مجموعه‌های مختلف با تدابیر اتخاذ شده و با مشارکت یکدیگر در مسیر رسیدن به هدف حرکت کنند، به موفقیت دست می‌کنند و یکی از رموز موفقیت عدم اتکا به دیگران است.
وی عنوان کرد: افراد اگر متکی به توان و ظرفیت خود باشند، راه پیشرفت را پیدا می‌کنند اما اگر در انتظار کمک دولت باشند، پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
استاندار یزد با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش باید برای حل مسائل راهکار پیدا کند، بیان داشت: اگر مسائل دسته‌بندی و اولویت‌بندی شود، با هم‌فکری می‌توان امور را به سامان رساند.
میرمحمدی خاطرنشان کرد: همه افرادی که در دستگاه‌های مختلف مشغول کار هستند، دست‌آموختگان فرهنگیان هستند و اگر خودشان در آموزش و پرورش اشتغال ندارند اما از آموزش و پرورش به مدارج و مناصب دیگر رسیده‌اند.
استاندار یزد، فرهنگیان را سرمایه‌های بزرگ جامعه خواند و بیان کرد: عمده مشکلات فرهنگیان منحصر به موضوع حقوق و مزایا است زیرا از این بابت در سطح بالایی قرار ندارند اما نمی‌توان جهشی و به یکباره نیز برای افزایش حقوق و مزایا اقدام کرد.
وی افزود: اگر منحنی و نمودار دریافتی‌های فرهنگیان طی چند سال اخیر مورد بررسی قرار گیرد، شاهد روند افزایشی نمودار حقوق و مزایای فرهنگیان هستیم اما در هر حال امیدواریم با گشایش‌هایی که در اقتصاد کشور می‌شود، زمینه برای دولت به منظور رسیدگی بیشتر به امور مالی و معیشتی فرهنگیان فراهم شود.
میرمحمدی تصریح کرد: ممکن است نتوانیم در تنگناها قدمی برداریم اما باید زمینه‌ها را برای دولت فراهم کنیم تا نیازها را برطرف کند و فرهنگیان نیز میِ‌توانند در این زمینه نقشی موثر ایفا کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پیشنهاد ارائه شده در مورد اختصاص یک درصد از طرح‌های تملک دارایی‌های استان به فرهنگیان اظهار داشت: این امر مستلزم مصوبات قانونی است و در این صورت قابل پیگیری خواهد بود.
میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از خیران استان یزد که در زمینه‌های مختلف مشارکت کرده و به همراهی مردم و دولت آمده‌اند، گفت: با حضور خیران بسیاری از موانع و مشکلات در استان یزد کنار زده شده است.
استاندار یزد با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مسجد، مدرسه، بیمارستان، فضاهای آموزشی و ور۶زشی و … بیان کرد: خیران حتی در بسیاری از موارد دانش‌آموزان بی‌بضاعت را نیز زیر پوشش گرفته و مخارج تحصیل آنها را فراهم کرده‌اند که این اقدام آنها بسیار ارزشمند است زیرا آنها آموزگارانی برای دانش‌آموزانی هستند که زیر چتر حمایتی خیران قرار گرفته‌اند و از هم‌اکنون کار خیر را از خیران فرا می‌گیرند.
وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ مشارکت و همراهی بیان کرد: هر جا مشارکت باشد، کارها معطل نمی‌ماند و خرسندیم از اینکه فرهنگیان را پرچمداران مشارکت اجتماعی بنامیم.
میرمحمدی از پیشکسوتان فرهنگی به عنوان پیشتازان امر مشارکت و کار گروهی یاد کرد و افزود: این افراد اثرگذاری بالایی دارند و مرجعی برای دیگران هستند زیرا مورد اعتماد مردم، جوانان و همکاران دیگر خود هستند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تفکر شورایی و مشارکت‌جویی روز به روز در استان یزد گسترده‌تر شود، اظهار داشت: امیدواریم در پیشرفت امور مختلف استان یزد شاهد اثرگذاری اقشار مختلف جامعه به ویژه فرهنگیان باشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=650358
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد