۸ سال پیش

ورود ۷۰ درصد فنی و حرفه ای ها به بازار کار

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

70 درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای جذب بازار کار می‌شوند

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: با توجه به رویکردهای دانشگاه در حرفه و مهارت‌آموزی فارغ التحصیلان، بیش از 70 درصد از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار شده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، مسعود شفیعی رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: هر هفته چهارشنبه و پنج‌شنبه از یکی از استان‌ها بازدید می‌کنیم تا علاوه بر اینکه از نزدیک در جریان مشکلات واحدهای استانی قرار بگیریم با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استانی نیز آشنا شویم.
رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گام‌های خوبی در راستای رفع بیکاری، ایجاد مهارت و افزایش اشتغال و ازدواج در جامعه دارد که به سهم خود با سیاست‌های منطقی توانسته است سن ازدواج در کشور را کاهش داده و مانع افزایش معضلات فرهنگی و اخلاقی در کشور باشد.
وی درادامه گفت: دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای با وجود بقیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سرانه دانشجویی ندارد چون این دانشگاه در سال‌های گذشته وابسته به آموزش و پرورش بوده است.

شفیعی با بیان اینکه ماشین آلات و دستگاه‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای فرسوده و قدیمی است، افزود: بیشتر دستگاه‌ها و لوازم آزمایشگاهی این دانشگاه بیش از بیست سال قدمت دارد و باید بازسازی شوند.

رئیس دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت با توجه به رویکردهای این دانشگاه در حرفه و مهارت آموزی فارغ التحصیلان، بیش از 70 درصد از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار شده‌اند.

شفیعی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، پنج سال پیش تاسیس شد ادامه داد: در حال حاضر 95 رشته کاردانی، 50 رشته کارشناسی ناپیوسته و 7 رشته کارشناسی پیوسته در واحدهای استانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تدریس می‌شود.

وی از آمادگی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای برای ارائه آموزش‌های مهارت و کارآفرینی به فارغ التحصیلان رتبه برتر تمامی دانشگاه‌ها خبر داد.
وی تعداد مراکز دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در آذربایجان شرقی را هشت مرکز اعلام کرد و گفت: از این تعداد، سه مرکز در تبریز و بقیه در شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

شفیعی افزود: تبریز شهر بسیار بزرگی است که سوابق درخشانی در تمامی زمینه‌های علمی، اجتماعی، تولیدی صنعتی و اقتصادی دارد ولی آن چنان که باید و شاید پیشرفت چندانی نکرده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=371877
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد