۱۱ سال پیش

وزارت نفت اولویت اشتغال را به نیروهای بومی تخصیص دهد
اطلاعات بیشتر

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت نفت می‌خواهیم در اجرای مصوبه دولت اهتمام ورزد و اولویت اشتغال را به نیروهای بومی تخصیص دهد.

موسوی‌نژاد در ادامه با اشاره به لزوم خدمت‌گزاری به مردم در تمام حوزه‌ها تصریح کرد: مردم نیازمند بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات هستند و باید در هر شرایطی رضایت خاطر مردم را جلب کنیم.

وی با اشاره به ماموریت تاسیسات و صنایع نفتی در مناطق مختلف برای اشتغال به کار ۵۰ درصد از نیروهای بومی اضافه کرد: این امر در برخی مراکز اجرا نشده و وزارت نفت باید سریعاً این دستورالعمل را صادر کند و اولویت را برای اشتغال به کار نیروهای بومی قرار دهد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: مردم در استان‌هایی که تاسیسات و صنایع نفتی در آنجا ایجاد شده مشکلاتی را از جمله عدم آسایش و فشار ناشی از حضور تاسیسات و استحصال گاز تحمل می‌کنند بنابراین حداقل باید بخشی از فواید آن هم به مردم منطقه برسد که البته یا اجرایی نشده و یا خیلی کم مورد توجه قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=5432
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد