۷ سال پیش

وزارت کار از زیر بار حق مسکن کارگران شانه خالی می‌کند
اطلاعات بیشتر

 

عضو هیئت مدیره شورای اسلامی کار کشور گفت: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اینکه قول مساعد برای افزایش حق مسکن کارگران داده بود از زیر این مسئولیت شانه خالی می‌کند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


احسان سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در واقع معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام اقدامات مربوط به افزایش حق مسکن کارگران را را به تصمیم هیئت وزیران ارجاع داده و بار مسئولیت را از دوش وزارتخانه برداشته است.
وی با بیان اینکه همواره قول‌هایی مانند افزایش حق مسکن در زمان جلسات شورای اسلامی برای تعیین دستمزد داده می‌شود، خاطرنشان کرد: با این حال هیچ زمان به این قول‌ها عمل نمی‌شود و همین مسئله بن مسکن حدود 2 سال است در اجرا به تعویق افتاده است.
عضو هیئت مدیره شورای اسلامی کار کشور با اشاره به اعلام وصول قانون جدید کاری که دولت به مجلس ارائه داده است، بیان کرد: اعلام وصول این لایحه انجام شده و عکس‌العمل قابل توجهی به اعتراض کارگران نشان داده نشده است.
سهرابی ادامه داد: البته هنوز تاریخ بررسی این لایحه مشخص نشده و امید می‌رود که در این حوزه نظرات تشکل‌های کارگری به عنوان شرکای اجتماعی در حوزه فعالیت اقتصادی نیز گرفته شود.
وی بیان کرد: البته به صورت شفاهی مذاکراتی با دولت برای اصلاح لایحه انجام شده اما با توجه به نبود رسمیت در آنها نمی‌توانند مورد اتکار قرار گیرند.
عضو هیئت مدیره شورای اسلامی کار کشور تصریح کرد: باید لایحه مجدد با اعمال نظر قشر کارگر نوشته شود زیرا غالب بودن نگاه سرمایه‌داری در قانون کار وضعیت معیشتی این قشر را از حالا بدتر می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=655506
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد