۱۱ سال پیش

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان آزمون استخدامی شهرداری از ۱۲ مهر ۹۱
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

امکان ویرایش اطلاعات استخدامی در سایت شهرداری کرج از ۱۲ مهر ماه ۹۱

  • شهرهای مورد نیاز :کرج
  • تعداد مورد نیاز : ۱۶۰ نفر
  • تاریخ ویرایش اطلاعات : ۱۲ مهر تا ۱۵ ماه ۹۱

 

اطلاعیه ۱۱ مهر ماه ۹۱ :

امکان ویرایش اطلاعات استخدامی در سایت شهرداری کرج از فردا میسر می شود

روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از ایجاد امکان ویرایش اطلاعات استخدامی در سایت شهرداری از فردا ۱۲ مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج، حمیدرضا محمدی  اظهار داشت: با توجه به نیاز شهروندان و ارائه خدمات به افرادی که در آگهی استخدام شهرداری کرج ثبت نام کردند، از سوی مدیریت شهری امکانی برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی میسر شده است.

وی افزود: داوطلبان در هنگام ثبت نام یک کد رهگیری دریافت کردند که از فردا ۱۲ مهرماه سال جاری می توانند با استفاده از کد رهگیری و کد ملی خود با ورود با سایت شهرداری کرج به آدرس www.karaj.ir اقدامات لازم را برای ویرایش اطلاعات خود و تصحیح آن انجام دهند.

این مسئول عنوان کرد: همچنین افرادی که در این آگهی استخدام ثبت نام کرده اند و با ورود به سایت موفق به ویرایش اطلاعات نمی شوند می توانند با شماره تلفنهای ۳۲۱۱۶۵۰۹ و ۳۲۱۱۶۵۱۰ و ۳۲۱۱۶۵۱۶ تماس بگیرند.

محمدی ادامه داد: پس از اتمام مهلت ویرایش اطلاعات، بررسی های لازم از سوی شهرداری کرج انجام می شود و حداقل از پنج برابر ظرفیت مورد نیاز در هر رشته دعوت می شود که مدارک خود را به شهرداری ارائه دهند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج یادآور شد: داوطلبان تا ۱۵ مهرماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سایت شهرداری اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

جهت ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک نمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=3670
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه