• ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

پذیرش ۷۵۰۰ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پذیرش ۷۵۰۰ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پذیرش ۷۵۰۰ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای معرفی به گزینش/ اصلح‌ها انتخاب می‌شوند 

توجه: جهت بازگشت به صفحه اصلی اخبار لحظه به لحظه آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

شاپور محمدزاده مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و در پاسخ به این پرسش که «آیا پنج هزار نفر نیرویی که قرار است پس از آزمون به استخدام این وزارتخانه در بیایند، گزینش خواهند شد؟»، اظهار داشت: آموزش و پرورش 1.5 برابر افراد مورد نیاز به گزینش معرفی خواهد کرد.

وی افزود: معمولاً روال این طور است که 1.5 برابر آن 5 هزار نفر به گزینش معرفی خواهند شد؛ یعنی قرار است که 7 هزار و 500 نفر به گزینش معرفی شوند.

محمدزاده با بیان اینکه آمادگی لازم در خصوص انجام گزینش این تعداد را داریم، خاطرنشان کرد: به محض اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شد و اسامی را به گزینش اعلام کردند، بر اساس آن فرصت زمانی، کارها را پیش خواهیم برد.

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا این افراد باید در هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار گیرند؟»، تصریح کرد: خیر، این موضوع بستگی به استان‌ها دارد و هر تعدادی که استان‌ها بخواهند جذب نیرو داشته باشند، گزینش افراد در آن استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 27 و 28 مرداد ماه اجلاس هسته‌های گزینش سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: به تمام همکاران تأکید می‌کنیم که در اسرع وقت پاسخ گزینش‌ها را اعلام کنند تا آنها بتوانند به موقع به دانشگاه فرهنگیان برای آموزش یکساله معرفی شوند.

محمدزاده در پاسخ به این پرسش که «با این حساب قرار است که افراد به اندازه همان 1.5 برابر در گزینش تأیید نشوند؟»، گفت: خیر، اصلاً اینطور نیست.

مدیر کل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ابتدا شرایط و صلاحیت‌های عمومی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس شرایط اصلح را بررسی می‌کنیم. شاید افراد شرایط عمومی را دارند اما شرایط اصلح را نداشته باشند و افراد اصلح‌‌تر را انتخاب می‌کنیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=378630
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد