۷ سال پیش

پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در استان که در قالب کاروان همدلی دولت و ملت به این صندوق معرفی شده بودند، خبر داد.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


ارسلان حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با بیان اینکه کاروان همدلی دولت و ملت با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌هایاجرایی به شهرستان‌ها ومناطق مختلف سفر می‌کند و مشکلات مردم را در دیدار چهره به چهره مورد بررسی قرار می‌دهند، اظهار داشت: با توجه به مقوله مهم اشتغال  که بخشی از مهم‌ترین در خواست‌های مردم در این دیدارها است 370 نفر جهت دریافت تسهیلات اشتغال زایی به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 370 متقاضی معرفی شده 118 فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 25 میلیارد ریال پرداخت شد و تعداد 178 فقره نیز مصوب و در حال تشکیل فرآیندپرداخت و بقیه در حین بررسی شرایط  دریافت تسهیلات است که در صورت دارا بودن شرایط نیز تسهیلات به آنها پرداخت می‌شود.
وی عنوان کرد: این متقاضیان در قالب 5 کاروان همدلی در دولت تدبیر وامید که به مناطق چرام، لوداب، دیشموک، قلعه رئیسی، مارگون و پاتاوه  به ریاست استاندار محترم وحضور مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام گرفته  به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده بودند.
حسن پور بیان کرد: این صندوق به عنوان بزرگ‌ترین صندوق حمایتی از فعالیت‌های کارآفرینان در مقیاس خرد در دولت تدبیر وامید ،فعالیت‌های خوبی در جهت توسعه کارآفرینی واشتغالزایی انجام داده است.
وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید همسو با جهت گیری‏‌های دولت یازدهم و برنامه‏‌های اقتصاد مقاومتی نقشه راه خود تعیین کرده است ، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، توانسته گام مؤثری در رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و ارتقاء  فرهنگ کارآفرینی در سطح خرد کند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  طرح‌های کارآفرینانه و طرح‌های کسب و کاری که دارای ظرفیت اشتغال و مزیت رقابتی هستند در اولویت حمایت صندوق قرار دارند، خاطرنشان کرد: کسب وکارهای خرد سهم کوچکی در تولید دارند اما اثربخشی آنها در اقتصاد بیش از کسب و کارهای بزرگ است بنابراین درصدد هستیم با ایجاد خوشه‌های کسب و کار از مزیت رقابتی آنها به نفع اقتصاد و اشتغال مردم بهره‌برداری کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=593232
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد