۷ سال پیش

پرداخت مطالبات معوق فرهنگیان آغاز شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات معوق فرهنگیان در حال انجام است، گفت: جذب مربیان پیش‌دبستانی در آموزش و پرورش نیاز به مجوز و برگزاری آزمون استخدامی دارد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر فانی امروز در مراسم سپاس معلم که در دبستان شهیدان تقی‌زاده در منطقه کهریزک برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهترین هدیه‌ای که از دانش‌آموزانم گرفته‌ام، توانمند شدن آنها است. البته بسیاری از دانش‌آموزانم در دوران جنگ به شهادت رسیده‌اند.
وی در خصوص پرداخت معوقات فرهنگیان در هفته معلم گفت: در این رابطه اقدام شده است ولی چون با تاخیر همراه بود شرمنده همکارانمان هستیم. همچنین شهرستان‌های استان تهران از چهارشنبه هفته گذشته اقدام به پرداخت مطالبات فرهنگیان کرده است.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص به کارگیری آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی و مربیان پیش‌دبستانی که هم‌اکنون به صورت حق‌التدریس در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: به کارگیری نیروی انسانی در این وزارتخانه همانند سایر دستگاه‌ها سازوکار خاصی را داشته و از طریق برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌شود.
فانی افزود: سال گذشته آزمون استخدامی برگزار کردیم و افرادی که سابقه خدمت در آموزش و پرورش را داشتند در اولویت استخدام قرار گرفتند.
وی مطرح کرد: آزمون دیگری را امسال پس از اخذ مجوز از سازمان مدیریت برگزار خواهیم کرد و افرادی که سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارند از جمله مربیان پیش‌دبستانی در این آزمون اولویت خواهند داشت؛ ما نمی‌توانیم بدون برگزاری آزمون اقدام به جذب نیرو کنیم و نباید انتظار غیرقانونی از این وزارتخانه داشت.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت پرداخت حقوق و پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته گفت: پرونده فرهنگیان بازنشسته در دست آموزش و پرورش نیست و آنها حقوق خود را از صندوق بازنشستگی کشوری دریافت می‌کنند البته جلساتی در خصوص پیگیری امور مربوط به فرهنگیان بازنشسته با صندوق بازنشستگی داشتیم اما نمی‌توانیم اقدام خاصی در این رابطه انجام دهیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588379
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد