۷ سال پیش

پرداخت میانگین ۱۳۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان امداد
اطلاعات بیشتر

 

رئیس کمیته امداد میانگین رقم تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد به منظور اشتغالزایی و خودکفایی را ۱۳۰ میلیون ریال اعلام کرد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح چهارشنبه شب در جشن بزرگ خودکفایی هزار و ۱۰۰ خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد توانسته اند شعار «ما می توانیم» را محقق کنند، اظهار داشت: هزار و ۱۰۰ خانواده خودکفا شده در استان یزد تنها بخشی از مددجویانی هستند که با کارآفرینی برای خود و دیگران از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند و توانسته اند به خودکفایی و استقلال اقتصادی دست پیدا کنند.
وی عنوان کرد: تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان در نظر گرفته شده تا بتوانند گامی جدی در زمینه خودکفایی بردارند و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هر مددجو به طور میانگین ۱۳۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت می کند.
فتاح ادامه داد: سال گذشته در مجموع هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه شایسته است بانکها تسهیلات خود را به سمت خودکفایی مددجویان و به سمت مشاغل خرد سوق دهند، ‌ تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد از خوش حساب ترین مشتریان بانکها هستند اما با وجود اینکه رقم تسهیلات آنها چندان بالا نیست و بازپرداخت آن نیز به درستی و با برنامه انجام می شود، برخی از آنها مدتها است در انتظار به سر می برند.
فتاح با بیان اینکه با یک درآمد جزئی و کم می‌توان یک زندگی آبرومندانه داشت، عنوان کرد: بسیاری از افراد از حقوق نجومی برخوردار هستند اما زندگی آنها بر فنا است اما مددجویان کمیته امداد و افراد کم بضاعت با اندک درآمدی زندگی موفق و سرشار از سعادتی برای خود رقم می‌زنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تواضع و فروتنی مردم یزد زبانزد خاص و عام است، بیان کرد: از مسئولان و روسای بانک‌های این استان انتظار داریم در زمینه ارائه تسهیلات اشتغالزایی مددجویان این نهاد همت گمارند و کمیته امداد را در زمینه ریشه‌کنی فقر از جامعه و خودکفایی مددجویان همراهی کند.
به گزارش مهر، در این مراسم از هزار و ۱۰۰ مددجوی خودکفا و کارآفرین کمیته امداد استان یزد تجلیل شد.
همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان یزد در قالب ۱۸ غرفه از جمله خیاطی، گلدوزی، ظروف سفالی و قالیبافی به نمایش درآمد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=657634
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد