۷ سال پیش

پرداخت هفت میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در لرستان
اطلاعات بیشتر

 

 معاون صنایع دستی ،گردشگری و میراث فرهنگی لرستان گفت: هفت میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی صنایع دستی پارسال دراین استان پرداخت شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


فرزانه عادلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :هم اکنون شش هزار صنعتگر در سایت صنایع دستی استان ثبت نام کرده و مجوز فعالیت دریافت کرده اند .
وی اظهار کرد: در این ارتباط ۱۰۰ کارگاه صنایع دستی و ۷۰ تعاونی درسطح استان فعالیت می کنند.
به گفته وی در راستای احیا و فعال شدن رشته های صنایع دستی در استان تسهیلاتی با بهره چهار درصد به صنعتگران استان از طریق صندوق کارآفرین امید پرداخت می شود.
عادلی ادامه داد : وضعیت طرح های استانداردسازی ،بسته بندی ، مستند نگاری و احیای نقوش درحوزه صنایع دستی در سال جاری در این استان پیگیری می شود .
وی اظهار کرد :آموزش ،ارایه تسهیلات ،برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی صنایع دستی از برنامه های این حوزه در سال جاری است.
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت : شرایطی فراهم شده است که به برگزار کنندگان نمایشگاه های صنایع دستی خارجی تسهیلاتی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت شود که تاکنون دو متقاضی در حوزه های بافت و سنگهای نیمه قیمتی اعلام آمادگی کرده اند .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=613115
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد