۷ سال پیش

پرداخت ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع کوچک در بیله‌سوار
اطلاعات بیشتر

 

فرماندار بیله‌سوار گفت: ۱۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات برای صنایع کوچک در شهرستان مرزی بیله‌سوار ارائه شده است.

جهت مشاهده اخبار وام اشتغال اینجا کلیک کنید


آرام حلیم امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به راه‌اندازی مرکز جوجه کشی و پرورش مرغ گوشتی در روستای گون پاپان بخش مرکزی شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: چنین مجموعه‌هایی مورد حمایت جدی است.
وی گفت: برای راه‌اندازی این مجموعه ۲۰۰میلیون ریال تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیله‌سوار پرداخت شده است وبیش از یک هزار قطعه جوجه در هر ۶۰روز تولید می شود و برای  پنج نفر اشتغال‌زایی انجام شده است.
فرماندار بیله‌سوار گفت: ۱۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات برای صنایع کوچک در شهرستان مرزی بیله‌سوار ارائه شده است.
حلیم با بیان کم بهره بودن تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: با تخصیص تسهیلات لازم زمینه توسعه طرح‌های کشاورزی، دامداری، اقتصادی کوچک و صنایع دستی فراهم شده تا زمینه اشتغالزایی برای جوانان این بخش‌ها به وجود آید.
فرماندار بیله‌سوار با اشاره به آمار بیکاری شهرستان اظهار کرد: با توجه به محدودیت در اشتغال دولتی باید به سمت مشاغل کوچک و خوداشتغالی حرکت کنیم و در این راستا اعتبارات صندوق کارآفرینی امید یکی از راهکارها جهت کاهش نرخ بیکاری است.
حلیم یادآور شد: افراد باید طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و فنی تهیه و ارائه کنند و صندوق کار آفرینی امید ضمن روان سازی ارائه تسهیلات، نظارتی دقیق بر تسهیلات انجام داده تا زمینه اشتغال برای افراد کارآفرین هموار شود.
وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده توسط صندوق کارآفرینی امید در شهرستان گفت:سال گذشته مبلغ ۱۴میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات برای صنایع کوچک، ساماندهی ناوگان حمل و نقل و همچنین تسهیلات خود اشتغالی کشاورزی و دامداری به کارآفرینان شهرستان ارائه شده است.
فرماندار بیله سوار با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با تولید بومی در هر منطقه بوجود می‌آید عنوان کرد: پایه اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخلی و اعتماد به نسل جوان است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=622165
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد