۷ سال پیش

پرداخت ۴میلیارد ریال برای اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد دشتی
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: چهار میلیارد ریال برای اشتغال زایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


احمد رضا بحرینی روز سه شنبه در گفت و گو با ذاکرنیوز افزود: این مبلغ از اول سال جاری تا کنون و در قالب تسهیلات کم بهره به ۲۸ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دشتی پرداخت شده است.
وی گفت: امسال یکی از مهمترین اولویت ها وبرنامه های این نهاد خودکفایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان مستعد تحت حمایت است.
بحرینی اظهارکرد: برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای برای فرزندان مددجویان یکی دیگر از برنامه این کمیته برای اشتغال زایی و خودکفایی است که در سال جاری تا کنون ۷۹ میلیون ریال برای این دوره های اموزشی هزینه شده است.
بحرینی تاکیدکرد: امسال سعی خواهد شد با برگزاری و توسعه دوره های اموزشی فنی وحرفه ای متناسب با استعداد و علاقه مددجویان و تامین تسهیلات کم بهره با توجه به ظرفیت های اشتغال زایی در سطح شهرستان روند خود کفایی و اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دشتی تسریع شود.
وی اضافه کرد: از اول سال جاری تا کنون بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان شهرستان دشتی پرداخت شده است.
بحرینی گفت: درحال حاضر تعداد ۹هزارو ۴۰۰ نفر از مردم شهرستان دشتی تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد این شهرستان هستند.
شهرستان دشتی با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=611373
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد