۷ سال پیش

پرداخت ۴ میلیارد ریال تسهیلات به بافندگان فرش دستباف سیستان و بلوچستان
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به بافندگان فرش دستباف در سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت، غلامعلی گنجعلی اظهار داشت: در سال گذشته ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به کارگاه‌ها و بافندگان فرش دستباف پرداخت شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: پرداخت این تسهیلات به ۹۰ نفر از بافندگان، منجر به افزایش تولید فرش دستباف و اشتغال قابل توجه در این زمینه شده است.
وی افزود: بافت فرش دستباف یکی از راه‌های رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه تلاش‌ها و پیگیری‌هایی صورت پذیرفته که این هنر جایگاه واقعی خود را در بازارهای داخلی و خارجی پیدا کند و می‌طلبد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان نیز به صورت کامل در این زمینه ورود پیدا کند.
گنجعلی تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور دانش آموزان و دانشجویان این رشته در المپیادهای فرش دستباف  صورت گرفته و در سال گذشته نیز یکی از دانشجویان استان موفق شد عنوان مقام سوم مهارت طراحی فرش دستباف کشور را کسب کند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: برای توسعه و پیشرفت روزافزون این هنر برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزشی، پیگیری تخصیص اعتبار جهت پرداخت تسهیلات به کارگاههای قالیبافی، برگزاری جشنواره گره زرین فرش دستباف و حضور در نمایشگاه  بین‌المللی فرش دستباف تهران صورت پذیرفته است.
وی‌گفت: ۸ دوره آموزشی فرش‌دستباف منجر به تولید در سال گذشته به صورت رایگان در شهرستان‌های زاهدان، زابل، خاش، میرجاوه، هیرمند و چابهار برگزار شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=620777
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد