۷ سال پیش

پرداخت ۴.۵ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان بهزیستی بیرجند
اطلاعات بیشتر

 

 مدیر بهزیستی بیرجند آمار مددجویان اشتغال یافته بهزیستی این شهرستان در سال گذشته را ۶۳ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد در مجموع ۴ میلیارد و ۵۴۲ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۱۰ ریال وام در این زمینه دریافت کرده‌اند.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


حسن شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بر اساس قانون برنامه پنجم پنج‌ساله توسعه، مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد از پرداخت حق انشعاب گاز، آب و فاضلاب و برق برای یک بار در طول دوران حمایت معاف می‌باشند.
وی ادامه داد: در این راستا در سال گذشته در حوزه توانبخشی بیرجند برای معرفی معلولان برای بهره‌مندی از این ماده قانونی بالغ‌بر ۳۵۲ نفر به ارزش ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون و ۵۰ هزار ریال به ادارات مربوطه معرفی شده‌اند.
مدیر بهزیستی بیرجند آمار مددجویان اشتغال‌یافته بهزیستی این شهرستان در سال گذشته را ۶۳ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد در مجموع ۴ میلیارد و ۵۴۲ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۱۰ ریال وام در این زمینه دریافت کرده‌اند.
شرفی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای طرح آماده‌سازی شغلی معلولان، بهزیستی این شهرستان با یکی از شرکت‌های تعاونی و توسعه کسب و کار بیرجند تفاهمنامه‌ای منعقد نموده که مهم‌ترین مفاد این تفاهمنامه آماده‌سازی شغلی ۲۱۰ نفر از مددجویان این نهاد در سال گذشته بوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=618669
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد