۸ سال پیش

پیشنهاد ادغام دانشگاه فنی حرفه ای و علمی کاربردی
اطلاعات بیشتر

دانشگاه فنی حرفه ای و علمی کاربردی می توانند ادغام شوند   

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی از دانشگاه‌هایی هستند که می توانند ادغام شوند.


جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ادغام برخی از دانشگاه‌های‌ موازی در برنامه ششم توسعه را برنامه خوبی ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر هر دوی این دانشگاه‌ها به تربیت نیروی تکنسین و فنی مشغول هستند و اگر ادغام شوند، هم ساختار آموزش عالی کوچک شده و هم رسیدگی به دانشجویان بیشتر و در هزینه ها صرفه جویی می شود.
وی درباره حذف برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور در برنامه ششم توسعه نیز گفت: حذف دانشگاه پیام نور به صلاح نیست.
عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: دانشجویان برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور به دلیل کاهش دانشجو، با کمبود دانشجو روبرو است که می توان این واحدها را در دیگر واحدها ادغام کرد، ولی حذف آن به صلاح نیست.
به گزارش خبرگزاری مهر، دربرنامه ششم توسعه، به حذف برخی از مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی و ۵۰ درصد مراکز دانشگاه پیام نور اشاره شده است و همچنین آمده است که دانشگاه هایی که به صورت موازی با یکدیگر فعالیت می کنند ادغام شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=542071
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد