۷ سال پیش

پیش بینی کمیته امداد فارس طرح های اشتغال زایی برای زنان سرپرست خانوار
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس اعلام کرد:از ابتدای سال ۹۴ تاکنون شش هزارطرح اشتغال زایی و خودکفایی برای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد در استان اجرا شده است که تا پایان سال جاری این طرح ها هشت هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال زایی می شود.

جهت مشاهده اخبار استخدام کمیته امداد اینجا کلیک کنید


محمد بذر افشان درحاشیه مراسم تودیع ومعارفه روسای کمیته امداد امام خمینی شهرستان خنج در مصاحبه با ایرنا گفت: درسال گذشته ۱۴ میلیارد و۹۰۰میلیون تومان اعتبار در زمینه توانمندی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد فارس صرف شد.
وی ادامه داد: در سال ۹۴ بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به خانواده های تحت حمایت دادیم وسعی وتلاش ما براین است که در سال ۹۵ این کمک ها افزایش بیشتری یابد.
بذرافشان گفت: ساخت مسکن و ایجاد سرپناه برای محرومین خصوصاً یتیمان یکی دیگر از طرح های مورد نظرما در سال ۹۵ است و ارتقای سطح تحصیلات دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش و بالابردن توانمندی های فرهنگی و اجتماعی مددجویان ازدیگر اولویت های ماست.
در این آیین احمد رستم پور به عنوان رئیس جدید کمیته امداد خنج معرفی شد و از شهابی مسئول قبلی کمیته امداد خنج تقدیر شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=610887
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد