• ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

پیگری جدی مشکلات کارگران و مشمولان قانون کار استان مرکزی

پیگری جدی مشکلات کارگران و مشمولان قانون کار استان مرکزی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مشکلات کارگران و مشمولان قانون کار استان مرکزی باجدیت پیگیری شود

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار قانون کار اینجا کلیک نمایید 

جهت ورود  به صفحه اصلی اخبار استخدام کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک نمایید 

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام استانداری مرکزی اینجا کلیک نمایید 


خبر 3 مرداد 96: پیگری جدی مشکلات کارگران و مشمولان قانون کار استان مرکزی (منبع: خبرگزاری مهر)

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی که صبح سه شنبه طی سفری یک روزه در استان مرکزی حضور یافته است، در جریان مراسم آغاز عملیات اجرایی کلینیک درمانی تامین اجتماعی شهرستان زرندیه اظهار داشت: کارگران قشری هستند که مسائل و مشکلات آنها باید مورد پیگیری قرار گیرد و در زمینه های رفاه اجتماعی و سلامت، باید مطالبات آنها به طور ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در استان مرکزی نیز با توجه به آن که به دلیل صنعتی بودن قشر کارگری بزرگی را به خود اختصاص داده باید مساله مذکور اجرایی شده و برای رفع مشکلات این قشر تلاش شود.

ربیعی بیان کرد: در حال حاضر دولت با عزم جدی و برنامه هدفمند در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، موضوع کار و تعاون و رفاه اجتماعی را مورد توجه قرار داده و این عزم و برنامه ها در دولت دوازدهم نیز تداوم خواهد یافت.

وی خاطرنشان ساخت:وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی همواره تلاش کرده در حوزه رفاه، سلامت، مهارت آموزی و پیشگیری و مهار آسیب های اجتماعی اقدامات اثرگذار به انجام برساند چرا که نیروی انسانی سالم و توانمند از مهمترین سرمایه های کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در همین راستا برنامه هایی چون ارتقای شاخص نشاط اجتماعی و حقوق شهروندی، تقویت زیرساخت اجتماعی، بهبود کسب و کار، بهره گیری حداکثری از امکانات اجتماعی، تجمیع خدمات بیمه ای و... به انجام رسیده که این برنامه های هدفمند در دولت دوازدهم نیز پیگیری می شود.

ربیعی اضافه کرد: طرح هایی همچون اورژانس اجتماعی که در حوزه رفاه و کاهش آسیب های جامعه به بهره برداری می رسند ارزشمند هستند و در این رابطه بایستی به نحوی عمل شود که خدمات ارائه شده از سوی این مراکز بیشترین کیفیت و بازدهی اجتماعی را داشته باشد.

گفتنی است شرکت در نشست شورای اداری استان مرکزی و دیدار با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از دیگر برنامه های این سفر یک روزه است و همچنین وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امروز مرکز خیریه خوبان آفتاب در خمین را بهره برداری می کند و از چند مرکز بهزیستی خمین بازدید خواهد داشت.

همچنین بهره برداری از سالن سرپوشیده و استخر شهر دلیجان و افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان محلات از دیگر برنامه های پیش بینی شده سفر یک روزه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان مرکزی است

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=817013
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد