۸ سال پیش

چند هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کردند؟
اطلاعات بیشتر

چند هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کردند؟

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 178 هزار و 62 داوطلب در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

حسین توکلی گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش 94 از روز پنجشنبه 15مرداد ماه از طریق شبکه اینترنی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد و در ساعت 24 روز چهارشنبه 21 مرداد ماه نیز پایان پذیرفت.

وی درمورد آمار ثبت نام کنندگان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده 178 هزار و 62 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش درمورد تاریخ توزیع کارت و برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز گفت: کارت شرکت در این آزمون و برگ راهنمای آن از روز سه شنبه 24 شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور توزیع و آزمون نیز روز جمعه 27 شهریورماه در مراکز استان ها برگزار می شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=393118
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد