• ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

چه تعداد کارگر ساختمانی متقاضی بیمه هستند؟

چه تعداد کارگر ساختمانی متقاضی بیمه هستند؟

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

چند کارگر ساختمانی متقاضی بیمه هستند؟

خبر 26 فروردین 96: چه تعداد کارگر ساختمانی متقاضی بیمه هستند؟ (منبع: خبرگزاری ایسنا)

نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی با تشریح آخرین آمار ثبت نام کارگران ساختمانی در سامانه خدمات رفاهی، از کارگران خواست تا ۱۵ اردیبهشت ماه نسبت به ثبت و درج اطلاعات خود در این سامانه اقدام کنند.

سیدهادی ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی در سامانه ثبت نام کردند و اگر مشکلاتی نظیر سرعت کند اینترنت برطرف شود و به ما اجازه دهد ثبت نام بیشتری در سامانه صورت می‌گیرد.

وی افزود: سامانه خدمات رفاهی با همت و تلاش معاونت رفاه وزارت کار سال قبل در اوایل دی ماه رونمایی شد و به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. این سامانه با هدف ثبت و پایش اطلاعات کارگران ساختمانی ایجاد شده و روند کار سامانه به این شکل است که افراد اطلاعات خود و افراد تحت تکفلشان را در این سامانه به ثبت برسانند.

نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی ادامه داد: البته این سامانه سال ۹۴ راه‌اندازی شده بود و آن زمان چهار شهر نکای مازندران، ساوه مرکزی، ازنای لرستان و خرمشهر به عنوان پایلوت برای اجرای طرح معرفی شدند که به دلیل پاره‌ای مسایل و مشکلاتی که نسبت به ثبت اطلاعات صورت گرفت راه‌اندازی و فعالیت رسمی آن بیش از یکسال و نیم طول کشید.

به گفته ساداتی، راه اندازی این سامانه به دنبال تدوین آیین نامه مربوط به قانون رفع موانع بیمه کارگران ساختمانی صورت گرفته و یکی از دستورالعمل‌های آن ایجاد سامانه‌ای برای متقاضیان بیمه ساختمانی بوده است.

وی متذکر شد: با توجه به ثبت نام حدود ۷۰۰ هزار کارگر ساختمانی در این سامانه انتظار ما این است که مشکل سرعت اینترنت که هم اکنون جوابگوی ثبت نام افراد نیست هرچه سریع‌تر برطرف شود.

نایب رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی گفت: البته مهلت ثبت نام تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شده تا افراد بتوانند نسبت به ثبت نام و درج اطلاعات خود اقدام کنند ولی اگر مشکل سرعت اینترنت حل نشود، در روند پایش اطلاعات و ساماندهی و انجام بازرسی‌های پس از ثبت نام می‌تواند خلل ایجاد کند.

وی تصریح کرد: فلسفه راه اندازی سامانه، دستیابی به آمار صحیح و دقیق تعداد کارگران ساختمانی، تعداد کارگران بیمه شده و کارگران متقاضی بیمه است و کار ثبت نام در تمام شهرهایی که دارای انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی هستند با قدرت و سرعت در حال انجام است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=760129
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد