۷ سال پیش

چگونگی اعمال تغییرات آزمون‌ دکتری سال ۹۶

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تغییرات کنکور دکتری سال 96 بر اساس قانون سنجش و پذیرش اعمال می‌شود.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تغییرات کنکور دکتری سال 96 بر اساس قانون سنجش و پذیرش اعمال می‌شود، گفت: این قانون به تازگی از سوی شورای نگهبان به تائید رسیده و زمانی که ابلاغ شود برای سال 96 اعمال می‌شود، یعنی تغییرات بر اساس این قانون و از سال 96 اجرایی می‌شود.
وی افزود: مدل و روش اجرای این طرح بر اساس نظر شورای سنجش و پذیرش است که پس از ابلاغ، جلسه این شورا تشکیل شده و تصمیم‌گیری می‌شود ولی اصل مسئله این است که تغییرات از سال 96 بر اساس قانون سنجش و پذیرش اجرایی می‌شود که این قانون نیز از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شده و در شورای نگهبان به تائید رسیده است.
فردا؛ تعیین تکلیف تاثیر سوابق تحصیلی بر کنکور سال 95
رئیس سازمان سنجش در رابطه با چگونگی سوابق تحصیلی در کنکور 95 گفت: صبح فردا در یک جلسه فوق‌العاده با حضور اعضای اصلی شورای سنجش و پذیرش در رابطه با بحث سوابق تحصیلی تصمیم‌گیری می‌کنیم که نمایندگان سه وزارتخانه آموزش و پرورش، بهداشت و علوم نیز حضور دارند که پس از جمع‌بندی نظر نهایی اعلام می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=578597
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد