۸ سال پیش

کارآفرینی در ایران یک واژه سمبلیک است!

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

عدم حمایت‌ از کارآفرینان در ایران

یک کارآفرین گفت: کارآفرینی در ایران یک واژه سمبلیک و بدون معناست و به دلیل عدم حمایت‌ از کارآفرینان، فعالیت در این حوزه با مشکلات بسیاری همراه است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در منطقه مرکزی، سیدرضا حسینی - کارآفرین برتر در حوزه طراحی وب‌سایت - در حاشیه رویداد استارتاپ دانشگاه صنعتی اراک که با حضور حدود 200 دانشجو برگزار شد، روند کارآفرینی و نوع فعالیت و پروژه خود در زمینه طراحی وب‌سایت را تشریح کرد.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان و بویژه شهر اراک، بیان کرد: یکی از عمده دلایلی که موجب عدم اشتغال جوانان این شهرستان شده است، استقبال کم از کارآفرینی و عدم اتکا به باورهای خود در زمینه ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

حسینی کارآفرینی در کشور را امری بسیار دشوار دانست و افزود: از خصوصیات کارآفرینان این است که همواره با تلاش، جدیت، پشتکار و خلاقیت در پی ارائه ایده‌های نو بوده و زمان بسیاری از وقت خود را به این مهم اختصاص می دهند.

وی هدف اصلی از برگزاری استارتاپ را توسعه کارآفرینی در شهر اراک عنوان کرد و گفت: پروژه وبسایت آلین‌تک که امروز اجرا شد 27 ماه زمان برد و برای اولین بار در ایران انجام شده است.

این کارآفرین گفت: من از 17 سالگی شروع به کسب درآمد کردم و برخی پروژه‌هایی که تاکنون انجام داده‌ام شامل راه‌اندازی اولین سامانه حسابداری اینترنتی در ایران، طراحی وبسایت شرکت تعاونی بانک صادرات، شرکت دامداران، لاستیک بارز و... است.

وی با بیان اینکه می‌توان کارهای بزرگتری در حد وسیع تری انجام داد و به توسعه کارآفرینی کمک کرد، افزود: با این هدف و با کمک تیم موج کارآفرینی اراک به فکر افتادیم که هوش مصنوعی از طریق سایت آلین‌تک ایجاد کنیم تا سایت را مدیریت کرده و هرکسی بابت فعالیت مثبتی که در سایت انجام می‌دهد، حقوق دریافت کند.

حسینی گفت: سایت مذکور دارای هوش مصنوعی و باشگاه مشتریان است و خدمات نویی را به کاربر ارائه می‌دهد.

وی در ادامه گفت: از دیگر اهداف ما پیشبرد سطح سواد مردم در حوزه تکنولوژی و آشنایی آنها با کارآفرینی یا استارتاپ است؛ همچنین دنبال این هستیم که تیم کارآفرینی اراک را برجسته کرده و بر تعداد اعضای آن اضافه کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=502032
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد