۹ سال پیش

کارآفرینی در مناطق محروم
کارآفرینی در مناطق محروم

کارآفرینی در مناطق محروم

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

کارآفرینی برای 900 نفر در مناطق محروم استان ایلام

بنیاد برکت با سرمایه‌گذاری ۵۱ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال، برای ۹۰۰ نفر کارآفرینی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجراییی فرمان امام خمینی (ره) در اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی، این طرح‌ها که در زمینه تولید لوله پلی اتیلن و آجرماشینی است، به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تلاش دارد ضمن مشارکت مالی در طرح‌های مختلف اقتصادی در مناطق محروم کشور، به توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در این مناطق کمک کند.
بنیاد برکت برای حمایت از کارآفرینان محلی در این استان، 51 میلیارد و 314 میلیون ریال در این دو طرح اقتصادی مشارکت مالی کرده است.
در حال حاضر شمار طرح های اقتصادی که با مشارکت بنیاد برکت در مناطق محروم کشور عملیاتی شده است به 200 مورد می رسد.
انتظار می رود با بهره برداری از تمامی این طرح ها برای 130 هزار نفر از ساکنان مناطق کمتر توسعه یافته کشور، شغل ایجاد شود.
این طرح ها که بنیاد برکت در آنها 22 هزار و 390 میلیارد ریال مشارکت مالی داشته است، در 854 روستا در 31 استان کشور عملیاتی شده است.
تاکنون بنیاد برکت از 66 طرح خارج شده و آنها را به کارآفرین واگذار نموده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=288886
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد