۷ سال پیش

کارت معافیت مشمولانی که اقساط جریمه را پرداخت نکنند باطل می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

 سردار موسی کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات قطعی تقسیط جریمه ریالی سربازی را تشریح کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: ” من برای خرید جریمه ریالی سربازی مجاز هستم اما الان امکان پرداخت ندارم آیا ممکن است به تاخیر بیفتد یا شرایط پرداخت اقساط چگونه است؟
در این باره سردار موسی کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات قطعی تقسیط جریمه ریالی سربازی را تشریح کرد.
او گفت: متقاضیان ابتدا به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و در آنجا اعلام می‌کنند که می‌خواهند جریمه خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند تا پس از ثبت درخواست این افراد، سازمان وظیفه عمومی همچون دیگر متقاضیان اقدام به بررسی مدارک و مستندات این افراد کند و مبلغ جریمه را با توجه به سنوات غیبت، مدرک تحصیلی، وضعیت تأهل و تعداد اولاد اعلام خواهد کرد.
او ادامه داد: سپس متقاضیان به یکی از بانک‌های عامل که در حال حاضر بانک انصار و قوامین هستند، معرفی می‌ شوند تا تشکیل پرونده داده شده و ضمانت‌های لازم از متقاضیان دریافت ‌شود.
او تاکید کرد: البته متقاضیان ابتدا باید حداقل یک سوم جریمه ریالی خود را پرداخت کنند،‌ و پس از آن وام بانکی با کارمزد ۴ درصد به این افراد تعلق گیرد.
سردار کمالی با بیان اینکه مشمولان غایب موظفند ۳۶ ماه اقساط خود را پرداخت کنند گفت: پس از طی این روند بانک عامل مجدداً‌ نامه‌ای را به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارسال کرده و بر اساس آن کارت معافیت موقت با اعتبار ۳۶ ماهه برای فرد متقاضی صادر خواهد شد و پس از ۳۶ ماه که متقاضی اقدام به تصفیه وام خود کند بانک مجدداً در نامه‌ای به سازمان وظیفه عمومی این موضوع را اعلام کرده و نسبت به دائمی شدن کارت معافیت موقت اقدام خواهد شد.
او افزود: افرادی که پس از دریافت کارت موقت اقدام به پرداخت اقساط خود نکنند بانک تضمین‌ها را به اجرا می‌گذارد و موضوع به سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز اطلاع داده شده و سازمان پس از چهار ماه اعتبار کارت موقت معافیت را ساقط می‌کند و فرد مذکور نیز همچون دیگر سربازان غایب و فراری باید به سربازی برود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=649687
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد