• ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

کارکنان وظیفه متاهل به شهرستانهای محل سکونت خود منتقل خواهند شد

کارکنان وظیفه متاهل به شهرستانهای محل سکونت خود منتقل خواهند شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

 معاون وظیفه عمومی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آئین نامه ابلاغی جدید ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با تسهیل خدمت برای کارکنان وظیفه متاهل کلیه این افراد به شهرستان های محل سکونت خود منتقل می شوند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایرنا سرهنگ محمود سارانی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: درصورتی که کارکنان وظیفه مشغول به خدمت در یگانهای ارتش یا وزارت دفاع باشند و در شهر محل سکونت آنان این یگانها وجود نداشته باشد می توانند در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا نیروی انتظامی باقی مانده خدمت خود را طی کنند.
وی ادامه داد: به ازای هر فرزند سه ماه از خدمت سربازان کاسته شده و محدودیتی نیز برای کسری از طریق تعداد فرزندان وجود ندارد.
وی افزود: همچنین مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از ۲۲ روز به ۳۰ روز در مناطق آرام افزایش یافته و این افراد می توانند از این پس هفته ای سه روز پس از ساعت کاری مرخص شوند.
معاون وظیفه عمومی انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل اولویت اعزام سربازان به مراکز فنی و حرفه ای به منظور کسب مهارت با افراد متاهل است.
سرهنگ سارانی خاطرنشان کرد: همچنین به افرادی که در دوره سربازی ازدواج کرده یا صاحب فرزند شوند معادل نصف کارکنان پایه هدیه پرداخت می شود.
وی با اشاره به جریمه افراد مشمول غایب افزود: افرادی که بیش از هشت سال غیبت سربازی دارند می توانند با پرداخت جریمه نقدی کارت پایان خدمت دریافت کنند.
وی بیان کرد: جریمه افراد با مدرک تحصیلی زیر دیپلم معادل ۱۰۰ میلیون ریال، دیپلم ۱۵۰ میلیون ریال، فوق دیپلم ۲۰۰ میلیون ریال، لیسانس ۲۵۰ میلیون ریال، فوق لیسانس ۳۰۰ میلیون ریال، دکتری غیر پزشکی ۳۵۰ میلیون ریال، دکتری پزشکی ۴۰۰ میلیون ریال و پزشک متخصص و بالاتر ۵۰۰ میلیون ریال است.
معاون وظیفه عمومی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به ازای هر سال غیبت بیش از حد مجاز نیز ۱۰ درصد به مبالغ فوق افزوده خواهد شد.
سرهنگ سارانی گفت: مشمولان وظیفه متاهل پنج درصد از کل جریمه معاف و به ازای هر فرزند نیز پنج درصد دیگر معاف می شوند.
وی افزود: افراد می توانند از ۲ طریق نقدی و اقساطی این جرایم را پرداخت کنند و برای راهنمایی در رابطه با پرداخت مبلغ مورد نظر حتما به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=607251
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد