۷ سال پیش

کارگاه های تولیدی و طرح های پشتیبان مشاغل خانگی حمایت می شوند
اطلاعات بیشتر

 

 رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت گیلان با اشاره به اجرای ۹ طرح اقتصاد مقاومتی از حمایت از کارگاه های تولیدی و طرح های پشتیبان مشاغل خانگی در قالب این طرح ها خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، علی منتظری، رئیس صنعت و معدن و تجارت گیلان امروز(۱۲ تیر) در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: با توجه به وضعیت کارخانجات استان اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی می تواند بهبود دهنده صنایع استان باشد.
وی از پیشنهاد ۹ پروژه اقتصاد مقاومتی در استان توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت خبر داد و گفت: نخستین پروژه پیشنهادی تامین منابع ارزی و ریالی از محل صتدوق توسعه ملی بریا راه اندازی طرح هیا بزرگ و مهم استان و طرح های نیمه تمام است.
منتظری ادامه داد: هدف از اجرای این طرح رفع موانع تولید و ارائه تسهیلات به واحدهای یاست که توان ایجاد اشتغال پایدار را دارند.
وی افزود: برای اجرای این طرح که ۲۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای آن پیش بینی شده است  تسهیلات از سوی بانک های عامل استان و صندوق توسعه ملی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
منتظری از حمایت از کارگاه های تولیدی، طرح های پشتیبان مشاغل خانگی در حوزه فرش دستباف خبر داد و اظهار کرد:در این راستا ۳ کارگاه تولیدی و ۲ هزار طرح مشاغل خانگی با یکصد میلیارد ریال مورد حمایت قرار می گیرند.
وی با اشاره به فعالیت ۱۳ هزار قالیباف در حوزه فرش خانگی در استان تصریح کرد: این طرح به منظور ارتقای سهم صنایع دستی بخصوص فرش در ایجاد اشتغال و افزایش صادرات غیرنفتی اجرا می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، بهسازی و نوسازی صنایع را از دیگر طرح های اقتصاد مقاوتی اعلام کرد که با هدف کاهش تلفات انرژی و افزایش بهره وری تولید و کاهش قیمت تمام شده محصولات با هزار میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد.
وی افزود: این طرح برای ۵۰ واحد صنعتی هر واحد ۲ میلیارد تومان پیشنهاد شده است.
منتظری تصریح کرد: اصلاح الگوی مصرف انرژی با جایگزینی سیستم های تولید همزمان برق، حرارت، برودت در صنایع بزرگ برای پنج واحد صنعتی بزرگ طی دو سال آینده از دیگر طرح های پیشنهادی است.
وی از پشتیبانی از متقاضیان تاسیس فروشگاه های بزرگ، چندمنظوره و زنجیره ایی با بیش از ۲ هزار متر مربع در قالب اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این طرح برای پنج واحد با هدف تامین کالاهای مورد نیاز مصرف کنندگان در کوتاهترین زمان با یکصد میلیارد ریال اجرا می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به طرح پشتیبانی از شرکت های پخش مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی به منظور تجمیع شرکت ها و احداث انبار و سردخانه مکانیزه افزود: همچننی از متقاضیان ساخت میادین میوه و تره بار جهت احداث انبار و سردخانه و عرضه کنندگان کالاهای تجاری، ایجاد سایت نمایشگاه پایانه صادراتی گل و گیاه استان و ایجاد سایت نمایشگاه بین المللی گیلان از دیگر طرح های پیشنهادی اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=626663
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد