۷ سال پیش

کاهش فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی هیئت علمی دانشگاه آزاد
اطلاعات بیشتر

کاهش فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی هیئت علمی دانشگاه آزاد به ۳ ماه

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


مدیرکل امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به ۳ ماه کاهش یافت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد بوشهر، علیرضا وحیدی در کارگاه آموزشی امور هیأت علمی واحد بوشهر گفت: واحدهای دانشگاهی در روند تبدیل وضعیت استادان هیأت علمی، دو موضوع مهم چگونگی تکمیل فرم‌های مربوط و نحوه استفاده و ارسال به موقع آنان به سازمان مرکزی دانشگاه را مد نظر داشته باشند.

وحیدی با بیان اینکه همه فرآیند تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی در چارچوب قوانین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد، یادآور شد: این مهم باعث شد تا علاوه بر کاهش زمان روند تبدیل وضعیت استادان، رضایتمندی بیشتری نیز حاصل شود.

وی دستورالعمل اجرایی تبدیل وضعیت استادان را در دو محور ارتقا و شناسنامه علمی معرفی کرد و گفت: تاکنون بیشتر پرونده‌های ارجاعی واحدها بر اساس نوع اول بوده و بخشنامه تبدیل وضعیت بر اساس شناسنامه علمی اواسط بهمن ارائه و به اجرا درخواهد آمد.

مدیرکل امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: به دو علت مهم حجم بالای کاری و تعدد بسیار بالای پرونده‌های ارسالی واحدهای دانشگاهی کشور و اطلاع از تغییر آیین‌نامه مربوط به شناسنامه علمی و جلوگیری از دوباره کاری، از دو روش یاد شده بصورت همزمان در تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی استفاده نشده است.

وحیدی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کشور جزو واجدان شرایط تبدیل وضعیت هستند، گفت: اداره هیئت علمی سازمان فقط توانایی بررسی تعداد مشخصی از پرونده‌های دریافتی در سال را داراست و چه بهتر که در موارد ارسالی نهایت دقت شود تا کامل و بدون نقص تکمیل شوند.

وحیدی در ادامه بصورت عملی به تشریح کارکرد و جزئیات سامانه امور اعضای هیأت علمی پرداخت.

در ادامه، معاونان آموزشی و رؤسای ادارات هیأت علمی واحدها و مراکز آموزشی استان، سوالات خود را مطرح و جواب های متناسب را دریافت کردند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=724835
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد