۷ سال پیش

کمبود «دبیر مرد» در دوره متوسطه دوم در پایتخت
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید مانند سال‌های گذشته نیازمند دبیر مرد در دوره دوم متوسطه هستیم، گفت: امسال بیش از 4200 فرهنگی در تمام مقاطع تحصیلی پایتخت بازنشسته خواهیم داشت.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: منتظر هستیم نقل و انتقال بین استانی انجام شود تا بررسی کنیم که متقاضیان با نیازمان چه تناسبی دارند و بعد نقل و انتقالات شهر تهران را براساس ایجاد تعادل و توازن نیروها در مناطق مختلف انجام دهیم.
وی افزود: در هر صورت مانند سال‌های گذشته در جنس دبیر مرد در دوره دوم متوسطه کمبود خواهیم داشت؛ این میزان در سال‌ تحصیلی جاری حدود 75 هزار ساعت بوده است که تصور می‌کنیم در سال تحصیلی جدید، به حدود 80 هزار ساعت افزایش پیدا کند.
چهاربند در تشریح دلایل افزایش کمبود دبیر مرد گفت: دلیل این امر به خاطر نرخ بالای بازنشستگی است که در آموزش و پرورش شهر تهران وجود دارد زیرا امسال بیشترین بازنشسته را در طول 10 سال گذشته در آموزش و پرورش شهر تهران خواهیم داشت که بیش از 4 هزار و 200 نفر در تمام مقاطع تحصیلی خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران یادآور شد: درسال‌های گذشته به طور متوسط 2 هزار و 700 بازنشسته داشتیم، اما امسال حدود هزار و 500 بازنشسته بیشتر از سال‌های گذشته خواهیم داشت.
وی در خصوص پروژه مهر اظهار داشت: مانند سال‌های گذشته امسال نیز7 کارگروه تشکیل شده است که فعالیت این کارگروه‌ها از بهسازی فضاهای آموزشی تا ساماندهی نیروی انسانی، تجهیز و توسعه امکانات مدارس را شامل می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=634414
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد