۷ سال پیش

کمبود شدید نیروی انسانی در شیرخوارگاه های تهران
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: در بهزیستی تهران با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم به طوری که برای نگهداری از هر 18 نوزاد تنها یک «مادر یار» وجود دارد.

جهت مشاهده اخبار استخدام سازمان بهزیستی اینجا کلیک کنید


احمد دلبری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: بر مبنای برنامه چهارم و پنجم توسعه 2 هزار و 610 نفر از مجموعه بهزیستی استان تهران خارج شده و بازنشسته شدند.
وی افزود: پس از بازنشستگی این تعداد نیرو، تنها تعداد محدودی نیروی جدید جذب سازمان بهزیستی در استان تهران شدند که می توان تعداد آنها را 2 درصد خروجی ها اعلام کرد.
مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به افزایش برنامه های این سازمان طی سال های اخیر خاطرنشان کرد: برنامه های سازمان بهزیستی کشور از جمله مداخله در طلاق، طرح های مرتبط با آسیب های اجتماعی، پیشگیری از معلولیت ها و... از جمله برنامه های جدید سازمان به شمار می آیند و اجرای این برنامه ها نیازمند نیروی انسانی است.
دلبری با تاکید بر کمبود نیروی انسانی در بهزیستی استان تهران اظهارکرد: بر اساس استانداردها، برای نگهداری از هر 6 کودک در مراکز سازمان باید یک مادر یار در مجموعه حضور داشته باشد اما اکنون در مراکز سازمان به ازای هر 15 تا 18 کودک تنها یک مادر یار وجود دارد.
وی ادامه داد: برخی اتفاقات که گاهی اوقات در مراکز مختلف سازمان بهزیستی در سراسر کشور رخ می دهد، ناشی از کمبود نیروی انسانی در مراکز سازمان است.
مدیرکل بهزیستی استان تهران با تأکید بر لزوم جذب نیروهای جدید در بهزیستی تصریح کرد: اگر قرار است شرایط در سازمان بهزیستی کشور بهبود پیدا کند،باید بیش از 130 درصد افزایش نیرو داشته باشیم تا از این طریق بتوانیم برنامه‌های جدید سازمان را به خوبی اجرایی کنیم.
دلبری با اشاره به استقبال شهروندان تهرانی از شیرخوارگاه‌های موجود در پایتخت واعلام آمادگی نیروهای مردمی برای نگهداری از کودکان گفت: نیرو‌های مردمی استقبال زیادی از حضور در مراکز سازمان بهزیستی و به ویژه شیرخوارگاه ها می کنند اما به دلیل موانع قانونی معضلاتی برای جذب نیروهای مردمی داریم.
وی ادامه داد: براساس قوانین سازمان تأمین اجتماعی و همچنین اداره کار فردی که قرار است به عنوان نیروی داوطلب دربهزیستی مشغول به کار شود باید کارمند بوده و بیمه داشته باشد.
مدیر کل بهزیستی استان تهران از برپایی جلسات مشترک میان مسئولان سازمان بهزیستی و سازمان تأمین اجتماعی خبرداد واظهار کرد: در جلسات متعددی که با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی داشتیم مقرر شد راهکارهای جدیدی در رابطه با جذب نیرو‌های مردمی در مراکز سازمان بهزیستی کشور ارائه شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=591391
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد