۷ سال پیش

کمبود نیروی اداری و قضایی در دادگستری آبادان
اطلاعات بیشتر

 

رئیس دادگستری آبادان از خالی بودن ۶۰ درصد از ظرفیت کادر قضایی و دو سوم از کادر بخش اداری این دادگستری خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار مهر، سیروس محمدی زاده ظهر امروز سه شنبه در آئین تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه در محل گلزار شهدای آبادان برگزار شد، از کمبود نیروی اداری و قضایی به عنوان عمده ترین مشکل دادگستری آبادان و از مطالبات به حق مردم نام برد و گفت: در زمان حاضر تنها ۴۰ درصد از ظرفیت قضایی و یک سوم بخش اداری دادگستری آبادان در حال ارائه خدمات به مراجعان است.
وی افزود: با وجود تلاشهای مستمر و بی وقفه نیروهای دادگستری اعم از قضات و بخشهای اداری اما به دلیل آنچه پیشتر گفته شد گاهی با طولانی شدن روند دادرسی مواجه هستیم.
رئیس دادگستری آبادان اظهار کرد: از سوی دیگر عدم شناخت و آگاهی مردم از قانون سبب شده تا به جای طرح قوانین مربوط به موضوع حادث شده، قوانینی را مطرح کنند که پس از گذشت ماهها تازه متوجه اشتباه بودن روند طی شده می شوند.
محمدی زاده ابراز امیدواری کرد تا با فرهنگ سازی مناسب در این زمینه بتوانیم از موضوع اطاله دادرسی در دادگستری جلوگیری کنیم.
به گفته وی، حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه و اعضای حوزه علمیه، سرکشی به آسایشگاه معلولان و کمک به ایتام در حد توان از جمله برنامه های قابل اجرا در هفته قوه قضائیه در آبادان است.
رئیس دادگستری آبادان در پایان، بر ضرورت همراهی و مشارکت دستگاههای مربوطه با دادگستری آبادان در جهت رفع موانع و حل مشکلات شهروندان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، امروز و در نخستین روز از هفته قوه قضائیه تمامی قضات آبادان به همراه برخی مسئولان سازمانهای ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی، تعزیرات حکومتی، امور زندانها، شهرداری، نیروهای نظامی و انتظامی و غیره در قالب کاروانی از تاکسی های شهری مسیر دادگستری تا گلزار شهدا را طی کرده و با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس با آرمانهای والای شهدا و امام شهیدان تجدید پیمان بستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=620815
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه