۷ سال پیش

کمبود نیروی انسانی خلائی جدی در دانشگاه فرهنگیان
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی کمبود نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان را خلائی جدی دانست و افزود: این خلاء در استان مرکزی بروز بیشتری دارد، اما همدلی و همراهی دست اندرکارن و دانشجویان موجب قوت قلب و راهگشای ایده‌های جدید است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، دکتر سعید فخاری در مراسم افتتاحیه مرکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان شهیدباهنر اراک گفت: مرکز مشاوره پردیس شهید باهنر اراک همراه با چشم‌انداز و فضای سبز تعبیه شده است، همچنین دارای سه اتاق شامل اتاق پزشک، مشاوره فردی و مشاوره گروهی است.
وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان به چنین مراکزی نیاز واقعی داشت و نبود آن یک خلاء بود، افزود: یک مولفه برای تربیت معلم نمونه تامین سلامت روانی وی است.
وی تصریح کرد: باید فضایی جهت تامین شاخصه‌های اصلی یک معلم همراه با توانمندی‌های عزت نفس، خودباوری، خویشتن‌داری و خودکنترلی ایجاد می‌شد و از جهت دیگری دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی شبانه‌روزی است از این رو یکی از مولفه‌های لاینفک آن می‌تواند حمایت روانشناختی و مشاوره‌ای به دانشجویان باشد.
رئیس پردیس پسرانه شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اراک  در بخش دیگری از سخنانش گفت: در حال حاضر در پردیس شهید باهنر ۹۷۰ دانشجوی پیوسته و در پردیس دخترانه زینب کبری(س) ۵۷۰ دانشجوی پیوسته، همچنین ۲۵۰ دانشجوی ناپیوسته در اراک مشغول به تحصیل هستند که کلاس‌های درس دانشجویان پیوسته از شنبه تا چهارشنبه و دانشجویان ناپیوسته روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دایر است.
فخاری میزان اعتبار مرکز مشاوره مذکور را ۱۵ میلیون تومان عنوان کرد.
به گزارش ایسنا، مسئول فنی مرکز مشاوره پردیس شهید باهنر اراک گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر و زیربنای حدود ۱۲۰ متر در یک طبقه ساخته شده است.
مجتبی محمدی فراهانی افزود: مرکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان از دو سال قبل آغاز به کار کرده است، اما امسال به همت مدیریت دانشگاه و حمایت‌های سازمان مرکزی ساختمان مجزا برای این مهم احداث شده است.
وی آمار مراجعه دانشجویان در این دو سال به مرکز مشاوره را حدود هزار و ۳۰۰ جلسه مشاوره و تعداد مراجعه کنندگان بیرونی را حدود ۱۲۰ مراجعه عنوان کرد.
این عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: این مرکز در حال حاضر دارای چهار نیروی متخصص در زمینه مشاوره و روانشناسی است که خدماتی همچون مشاوره‌های عاطفی روانی در زمینه‌های افسردگی، اضطراب، کم‌رویی، خدمات مشاوره شغلی و ایجاد انگیزه شغلی، ارتباط شغل با مشاغل دیگر و ایجاد رضایت شغلی در دانشجویان و خدمات مشاوره تحصیلی در زمینه انتخاب رشته، هدایت تحصیلی، برنامه‌ریزی درسی، شیوه‌های مطالعه و ادامه تحصیل، همچنین در مشاوره‌ خانوادگی در زمینه مشاوره پیش از ازدواج، ازدواج، زوج‌درمانی، و مشاوره‌های خانوادگی ارائه می‌دهد.
وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های علمی در زمینه مهارت‌های زندگی، آموزش پیش از ازدواج، مهارت‌های فردی و نشست‌های تخصصی در زمینه‌های خودشناسی، خودآگاهی و افزایش اعتماد به نفس از دیگر خدمات این مرکز خواهد بود.
محمدی تصریح کرد: تاکنون هزینه‌ای از هیچ کدام از مراجعین دریافت نشده است، اما امکان دارد که بنا بر سیاست‌های دانشگاه امسال از مراجعین خارج از دانشگاه هزینه‌هایی دریافت شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=664890
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد