۷ سال پیش

۱۱۴ نفر از طریق آزمون رسمی در آموزش و پرورش قزوین استخدام می شوند
اطلاعات بیشتر

 

 معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به مجوز وزارت برای استخدام ۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور از استخدام ۱۱۴ نفر از دانش آموختگان دانشگاه ها در آموزش و پرورش استان خبر داد.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خیرالله رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۹۰ نفر مرد و ۲۴ نفر زن از میان فارغ التحصیلان با مدارک کارشناسی
و بالاتر دانشگاه های کشور از طریق برگزاری آزمون رسمی و به صورت پیمانی در استان جذب خواهند شد.
وی اضافه کرد: هنوز زمان قطعی برای برگزاری آزمون اعلام نشده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزییات استخدام و رشته های مورد نیاز باید منتظر اطلاعیه ها از طریق سایت سازمان سنجش و رسانه ها باشند.
رحمانی ادامه داد: پذیرفته شدگانی که به صورت پیمانی جذب می شوند، پس از طی مراحل استخدام که شامل آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، بررسی صلاحیت ها و معاینات پزشکی است، در دانشگاه فرهنگیان دوره های مختلف و مهارت های تدریس را طی می کنند و در سال تحصیلی ۹۶ وارد مدارس می شوند.
وی گفت: همچنین در سال جاری تعداد ۱۰۷ نفر نیز شامل ۷۷ مرد و ۳۰ زن از طریق آزمون سراسری کنکور و از میان فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی وارد دانشگاه فرهنگیان و ۹ نفر نیز دانشجوی تربیت دبیر (فنی و حرفه ای) جذب آموزش و پرورش استان می شوند.
رحمانی خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان کنکور و ورودی دانشگاه فرهنگیان نیز پس از چهار سال وارد فرایند آموزش و پرورش خواهند شد.
وی گفت: در سال جاری اولین گروه از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان شامل حدود ۴۰۰ نفر وارد فرایند آموزش در مدارس می شوند که ۲۴۳ نفر از آنان در مهرماه و بقیه نیز بهمن ماه آغاز بکار می کنند.
رحمانی با بیان اینکه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته نیز که دوره آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان طی کردند در سال جاری وارد فرایند کار در مدارس می شوند گفت: استان قزوین در سال گذشته جز ۹ استان مجری طرح آموزش نیروی های جدید الاستخدام بود که حدود شش تا هفت استان را تحت پوشش آموزش ها قرار داد.
معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: استخدام های جدید در آموزش و پرورش بصوت بومی است و هر فردی در منطقه و شهرستان خود مشغول بکار می شود.
بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش در سال جاری ۱۰ هزار نیروی جدید از طریق دانشگاه فرهنگیان و ده هزار نفر نیز از میان فارغ التحصیلان سایر دانشگاه های کشور جذب آموزش و پرورش می شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=620390
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد